شناسهٔ خبر: 5155022 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

البغدادی در پیام صوتی جدید: اسلام دین جنگ است!

صاحب‌خبر -

شفقنا- موسسه "الفرقان" که شاخه تبلیغاتی گروهک تروریستی داعش به شمار می آید، شامگاه پنج شنبه در صفحه خود در شبکه اجتماعی توییتر پیامی صوتی از ابوبكر البغدادی، رهبر این گروهک منتشر کرد که طی آن از هواداران خود خواست سلاح به دست بگیرند و بجنگند.

البغدادی در این پیام صوتی ضمن تاكید بر اینکه مسلمانان دارای توانایی مهاجرت به "دولت اسلامی" و یا قادر به در دست گرفتن سلاح در محل زندگی خود، بهانه ای ندارند، افزود: خداوند دستور مهاجرت و جهاد را داده و ما نیز تمامی مسلمانان را به مهاجرت به دولت اسلامی فرا می خوانیم و به لطف خدا قدرتمند هستیم.

رهبر داعش با ادعای اینکه اسلام هرگز دین صلح نبوده و دین جنگ می باشد، اظهار داشت: خداوند محمد (ص) را با شمشیر به عنوان رحمت برای جهانیان فرستاد و دستور جنگ داد تا خدا به تنهایی پرستش شود، خود پیامبر نیز در ده ها غزوه شرکت نموده و در غزوه تبوک به جنگ با رومی ها پرداخت.

البغدادی ضمن آنکه به تروریست های سوریه، عراق و یمن درود فرستاده و انجام عملیات بیشتر را از آنها خواست، افزود: چرا جنگنده های کشورهای خلیج (فارس) به فلسطین نمی روند؟ چرا آنها از بشکه های انفجاری نظام حاکم در سوریه در حلب، حماه و دمشق جلوگیری نمی کنند؟!

منبع: پایگاه خبری النشره لبنان

ترجمه از: شفقنا

انتهای پیام

نظر شما