شناسهٔ خبر: 51534856 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

نشست ضد ایرانی مشاور امنیتی کاخ سفید با رئیس تل آویو

رئیس رژیم صهیونیستی می‌گوید در دیدار با مشاور امنیت ملی کاخ سفید، درباره ایران و لزوم متوقف کردن برنامه هسته‌ای این کشور صحبت کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر، «جِیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید که به فلسطین اشغالی سفر کرده، شامگاه سه‌شنبه با «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم جعلی صهیونیستی دیدار و رایزنی کرد.

هرتزوگ در صفحه توئیتر خود با اعلام خبر دیدار با سالیوان، نوشت: «من قدردانی عمیق خود را از دوستی نزدیک رئیس‌جمهور [آمریکا]جو بایدن با اسرائیل ابراز کردم و از دولت وی برای حفظ و تقویت روابط قوی و معنادار دوجانبه تشکر کردم».

وی همچنین از رایزنی‌های ضد ایرانی با این مقام آمریکایی خبر داد: «من نگرانی خود را از حرکت ایران به سمت سلاح‌های اتمی به موازات مذاکرات وین ابراز کردم و بر لزوم توقف دستیابی ایران به چنین تسلیحاتی به هر قیمتی تاکید کردم».

در این جلسه، «توماس نایدز» سفیر جدید آمریکا در فلسطین اشغالی و «گیلعاد اِردان» سفیر سابق رژیم صهیونیستی در واشنگتن نیز حضور داشتند.

پیش از این نیز در ادامه فضاسازی‌ها و ادعا‌های مقامات رژیم صهیونیستی برای سیاه‌نمایی کردن درباره ایران در جامعه جهانی و از مسیر خارج کردن مذاکرات وین، «بنی گانتز» وزیر جنگ این رژیم با درخواست از آمریکا برای متوقف کردن پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران، مدعی شد تهران در مذاکرات وین جدی نیست./فارس

نظر شما