شناسهٔ خبر: 51519548 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت وگو با افکارنیوز:

رزمایش های ایران پیام آور صلح است

عزیزی گفت: رزمایش های ایران پیام صلح و دوستی دارد اما اقتدار را هم به نمایش می گذارد. ما به دوستان منطقه خود همواره این پیام را منتقل کرده ایم که خواهان صلح و امنیت منطقه هستیم اما به دشمنان ملت ایران شجاعانه فریاد می زنیم که از همه منافع و حیثیت ایران اسلامی دفاع خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

ابراهیم عزیزی ، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با افکارنیوز درخصوص رزمایش مشترک پیامبر اعظم17  بیان می کند: معاون عملیات کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرده است در این رزمایش نیروهای زمینی دریایی و هوافضای سپاه به‌همراه سازمان سایبر الکترونیک در منطقه سواحل استان هرمزگان، بوشهر و بخشی از خوزستان به اجرای عملیات تهاجمی و نفوذ در سطح استراتژیک برای انهدام مبادی آفندی دشمن فرضی می‌پردازند.

 

عزیزی گفت: رزمایش های نیروهای مسلح ما اعم از ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای تقویت بنیه دفاعی و ارتقا آمادگی رزم نیروهای مسلح است و به منظور قدرت بازدارندگی این موضوعات را باید همیشه دنبال کنیم.الحمدالله نیروهای مسلح ما امروز در اوج آمادگی و عظمت هستند.

*نمایش اقتدار ایران برای کشورهای دوست پیام صلح و دشمنان آمادگی دفاعی است

وی افزود: امروز مفتخر هستیم به داشتن ارتشی شجاع و سپاهی قهرمان که از همه تمامیت  ارضی جمهوری اسلامی ایران دفاع جانانه کرده اند و با آمادگی کامل در صحنه دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی حضور دارند.

عزیزی اظهارکرد: رزمایش های ما پیام صلح و دوستی دارد اما اقتدار را هم به نمایش می گذارد. ما به دوستان منطقه خود همواره این پیام را منتقل کرده ایم که خواهان صلح و امنیت منطقه هستیم اما به دشمنان ملت ایران شجاعانه فریاد می زنیم که از همه منافع و حیثیت ایران اسلامی دفاع خواهیم کرد.

رزمایش های ایران پیام آور صلح است

او می گوید: رزمایش پیامبر اعظم در رساتای رسیدن به اهداف مورد نظر در حال اجرا است و خداقوت و خسته نباشید می گوییم به همه نیروهای مسلح، سپاه پاسداران، نیروی دریایی، نیروی زمینی و نیروی هوایی و سایر رده هایی که امروز به منظور اقتدار ایران در شرق و غرب، شمال و جنوب با تمام قدرت در حال دفاع از ارزش های کشور هستند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس درانتها تاکید کرد: پیام این رزمایش دفاع و صیانت از امنیت ملی و برای همسایگان ما صلح و دوستی و آسایش است. اساساً منطق دفاعی ما امنیت، اقتدار و بازدارندگی فعال و هوشمند در منطقه خلیج فارس است.

 

نظر شما