شناسهٔ خبر: 51514578 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

آرای جدید کمیته وضعیت بازیکنان/ دعوی استقلال رد شد

دعوی باشگاه استقلال در پرونده رضا کردان رد شد.

صاحب‌خبر -
خبرورزشی -

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال، آرای صادره مربوط به شکایات مختلف را به شرح زیر صادر کرد:

* کمیته وضعیت بازیکنان درباره پرونده رضا کردان اعلام کرد که دعوی خواهان (باشگاه استقلال) را در مورد تمامی خواسته‌ها و خواندگان (باشگاه هوادار - رضا کردان) مردود دانسته و نسبت به آن، قرار رد دعوی صادر می‌شود.

* کمیته وضعیت بازیکنان در مورد پرونده امید جهانبخش اعلام کرد که باشگاه سایپای تهران به پرداخت سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت ۷۶ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان (جهانبخش) محکوم شد.

همچنین کمیته وضعیت بازیکنان درباره دعوی خواهان به میزان یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال قرار رد دعوی صادر کرد. در صورت عدم پرداخت محکوم‌به در مهلت مقرر، مجازات‌های مقرر در ماده ۸۹ مقررات انضباطی و ماده ۱۳ مقررات نقل‌وانتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان مصوب ۱۳۹۶ نسبت به محکوم‌علیه اعمال خواهد شد.

* کمیته وضعیت بازیکنان در مورد پرونده سپهر ایزدی اعلام کرد که باشگاه شهرداری بندر ماهشهر به پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ شش میلیون و ۵۴۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

در صورت عدم پرداخت محکوم‌به در مهلت مقرر، مجازات‌های مقرر در ماده ۸۹ مقررات انضباطی و ماده ۱۳ مقررات نقل‌وانتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان مصوب ۱۳۹۶ نسبت به محکوم‌علیه اعمال خواهد شد.

* کمیته وضعیت بازیکنان درباره پرونده حسین رحمانی اعلام کرد که باشگاه شهدای بابلسر به پرداخت یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ ۲۰ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان و مبلغ دو میلیون و ۸۹۰ هزار ریال بابت مابقی هزینه دادرسی در حق فدراسیون فوتبال محکوم شد.

در صورت عدم پرداخت محکوم به در مهلت مقرر، مجازات‌های مقرر در ماده ۸۹ مقررات انضباطی و ماده ۱۳ مقررات نقل‌وانتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان مصوب ۱۳۹۶ نسبت به محکوم‌علیه اعمال خواهد شد.

* کمیته وضعیت بازیکنان در مورد پرونده عطا کریم‌پور اعلام کرد که باشگاه ماشین‌سازی تبریز به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال به انضمام مبلغ چهار میلیون و ۳۶۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در مهلت ۳۰ روزه مقرر در بند ۲ ماده ۱۳ مقررات نقل‌وانتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال مصوب ۱۳۹۶ از تاریخ قطعیت دادنامه در حق عطا کریم‌پور محکوم می‌شود.

در صورت عدم پرداخت به محکوم‌به در مهلت مقرر، مجازات‌های مقرر در ماده ۸۹ مقررات انضباطی و ماده ۱۳ مقررات نقل‌وانتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان مصوب ۱۳۹۶ نسبت به محکوم‌علیه اعمال خواهد شد.

* با اعلام کمیته وضعیت بازیکنان درباره پرونده امیر آبی، باشگاه شاهین بندر عامری به پرداخت ۳۸۲ میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت هشت میلیون و ۳۲۷ هزار و ۶۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم می‌شود.

در صورت عدم پرداخت به محکوم‌به در مهلت مقرر، مجازات‌های مقرر در ماده ۸۹ مقررات انضباطی و ماده ۱۳ مقررات نقل‌وانتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان مصوب ۱۳۹۶ نسبت به محکوم‌علیه اعمال خواهد شد.

نظر شما