شناسهٔ خبر: 51512061 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

جانلوکا ویالی:

هنوز کامل از شر سرطان خلاص نشده‌ام

جانلوکا ویالی، مربی تیم ملی ایتالیا فاش کرد هنوز به طور کامل از شر سرطان خود راحت نشده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، جانلوکا ویالی، ستاره سابق یوونتوس و چلسی در حال حاضر به عنوان یکی از اعضای کادر فنی روبرتو مانچینی در تیم ایتالیا مشغول به کار بوده و همین چند ماه قبل قهرمانی در رقابت های یورو 2020 را با آتزوری تجربه کرد. رابطه صمیمانه جانلوکا ویالی با روبرتو مانچینی باعث شده نقش این مربی در کادر فنی ایتالیا پررنگ تر از قبل شود و تصاویر شادی احساسی او بعد از برتری مقابل انگلیس در دیدار فینال یورو 2020 به یکی از صحنه های ماندگار دنیای فوتبال در سال های اخیر تبدیل شده است. حالا جانلوکا ویالی در مصاحبه ای فاش کرد هنوز به طور کامل بر این بیماری غلبه نکرده، اما قصد دارد سال های زیادی عمر کرده و از شر این سرطان رها شود.

 

 

جانلوکا ویالی گفت: "در حال حاضر احساس خوبی دارم، اما ماجراجویی من هنوز تمام نشده است. این مهمان ناخواسته به تعبیر من، هنوز اینجا با من است. در حال حاضر در شرایط طی روند بهبود و حفظ شرایط هستم. تومور هنوز در بدن من وجود دارد و گاهی اوقات بیشتر عود کرده و برخی مواقع اثر کمتری می گذارد.

 

اما من به این مبارزه ادامه خواهم داد، زیرا می خواهم سال های بیشتری عمر کنم. امیدوارم شما نیز مجبور باشید برای مدت طولانی من را تحمل کنید. من این قدرت را از خانواده، دوستان و همه کسانی که به من چنین شهامتی می دهند، می گیرم."

نظر شما