شناسهٔ خبر: 51503110 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه سیاست‌روز | لینک خبر

یک هشدار جدی و متفاوت

صاحب‌خبر -
هشدار سردار سرلشکر رشید فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء(ص) نسبت به تهدیداتی که علیه جمهوری اسلامی ایران می‌شود بسیار جدی و متفاوت بود که بازتاب‌های گسترده‌ای در رسانه‌های منطقه و دنیا داشت.
این فرمانده ارشد سپاه پاسداران نسبت به تهدیدات اینگونه واکنش نشان داد؛‌ «در صورت عملی شدن تهدید علیه مراکز هسته‌ای کشور، نیروهای مسلح ایران تمام مراکز، پایگاه‌ها، مسیر و فضای استفاده‌ شده برای عبور و مبدأ تجاوز را مورد حمله کوبنده قرار می‌دهند.»
واکنش سردار رشید به تهدیداتی که چندی است علیه جمهوری اسلامی ایران از سوی رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد، عمق پاسخ ایران را نشان می‌دهد.
اگر دشمن دست از پا خطا کند گسترده‌‌ای به وسعت تمام مراکز، پایگاه‌ها، مسیر و فضای استفاده‌ شده برای عبور و مبدأ تجاوز هدف قرار خواهد گرفت.
جمهوری اسلامی ایران بلوف نمی‌زند و ثابت کرده است که برای امنیت و اقتدار خود ایستاده و در صورت حمله دشمن، پاسخی خهواهد داد که از یادها نرود.
رژیم صهیونیستی در شرایط یکه ایران مشغول مذاکرات احیای برجام است، سعی کرده تا آمریکا و اروپا را از ادامه مذاکرات باز دارد و آنها را وادار به مشارکت در جمله نظامی به ایران کند.
قطعاً رژیم صهیونیستی به تنهایی نمی‌تواند مقابل ایران عرض اندام کند و جتی در صورت ارتکاب اشتباه از سوی آمریکا در اقدام علیه ایران، بازنده این درگیری آمریکا خواهد بود و نابودی رژیم صهیونیستی در این شرایط قطعی است.
سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) در جمع فرماندهان ارشد سپاه در رزمایش پیامبر اعظم۱۷ نسبت به تهدیدات رژیم اسرائیل واکنش نشان داد و تأکید کرد؛‌: در صورتی که تهدیداتی از این دست جنبه عملی به خود بگیرد، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بدون درنگ، تمامی مراکز، پایگاه‌ها، مسیر و فضای استفاده ‌شده برای عبور و مبداء تجاوز را بر اساس طرح‌های عملیاتی تمرین شده مورد حمله کوبنده قرار خواهد داد.
جمهوری اسلامی ایران با تولید قدرت در عرصه نظامی و دفاعی توانسته است امنیت را برای خود تأمین کند، در حالی که در منطقه اکثر کشورها در شرایط ناامنی قرار دارند.
با وجود نیروهای مسلح مردمی در جمهوری اسلامی ایران که توانسته‌اند توانمندی‌های خود را افزایش دهند که به یک مؤلفه بازدارنده قوی تبدیل شده است، دشمن جسارت حمله به ایران را نخواهد داشت چرا که می‌داند پاسخ بسیار سنگین و کوبنده خواهد بود.

نظر شما