شناسهٔ خبر: 51486766 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

بازگشت کنسرت‌ها به استیج

دنیای‌اقتصاد : احتمالا هنوز معلوم نیست اما اگر اتفاقی نیفتد، با آغاز زمستان، بازار کنسرت‌های موسیقی دوباره گرم می‌شود. تقریبا دو سال شده که کسی در تهران روی استیج نرفته است تا در کنسرتی بزرگ برای مخاطبانش اجرا داشته باشد. گویا دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چندین مجوز کنسرت صادر کرده است و در اولین قدم، چهار خواننده پاپ چراغ اول کنسرت‌ها را در زمستان روشن می‌کنند.قیمت‌گذاری کنسرت‌ها عمدتا در طیف ۱۰۰ تا ۳۹۵ هزار تومان تعیین شده است. پیش از این درباره قیمت‌ها اعلام شده بود که مبلغ ۴۵۰ هزار تومان برای بلیت‌های درجه یک و صندلی‌های نزدیک به استیج حد نهایی قیمت است. البته خوانندگان با این رقم‌ها موافق نبودند. اگرچه هنوز خبری از توافق احتمالی درباره قیمت‌گذاری‌ها منتشر نشده، اما شنیده‌ها حاکی است دست‌کم تا پایان سال افزایش چشم‌گیری در قیمت بلیت‌ها وجود نخواهد داشت. ماسک، کارت واکسن یا تست منفی برای شرکت در این کنسرت‌ها ضروری است.اضافه بر خوانندگان زیر، رضا صادقی، خواننده پاپ کشورمان نیز در اینستاگرام خود نوشت که نخستین کنسرت خود را بعد از ۲ سال دوری ۱۰ دی ماه برگزار می‌کند.اما هنوز اطلاعات کاملی از زمان و مکان برگزاری کنسرت او اعلام نشده است.

صاحب‌خبر -

p32-04 copy

بابک جهانبخش

 این خواننده پاپ ایرانی در اینستاگرام خود از برگزاری کنسرتش از پنج‌شنبه دوم دی ماه در برج میلاد تهران خبر داده و زمان شروع بلیت فروشی نیز به مخاطبان اعلام شده است.

p32-01 copy

 بهنام بانی

 این خواننده که این روزها بازی او در فیلم سینمایی گشت ارشاد ۳ مخاطبان زیادی پیدا کرده است، روز پنج‌شنبه ۲ دی ماه در تالار وزارت کشور کنسرت پساکرونایی خود را برگزار می‌کند.

p32-03 copy

 رضا بهرام

این خواننده که به تازگی کنسرت‌های خود را در خارج از کشور برگزار کرد، ۱۱دی‌ماه در هتل اسپیناس پالاس کنسرت خود را برای مخاطبان اجرا می‌کند؛ بلیت فروشی این کنسرت نیز از ساعت ۱۴ دیروز فعال شده است.

p32-02 copy

حجت اشرف‌زاده

 کنسرت این خواننده روز جمعه سوم دی ماه در هتل اسپیناس پالاس برگزار می‌شود و کمترین قیمت کنسرت این خواننده ۱۰۰ هزار تومان و بیشترین قیمت ۳۹۵ هزار تومان اعلام شده است.

نظر شما