شناسهٔ خبر: 51477948 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین قدیمی | لینک خبر

حراج اموال تملیکی، الکترونیکی شد / مردم می‌توانند از امروز در سامانه ثبت نام کنند

نماینده قوه قضاییه در سازمان اموال تملیکی از رونمایی از سامانه «حراج الکترونیکی سازمان اموال تملیکی» با ورود و پیگیری‌های دستگاه قضایی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین، رسولی فاضل در این‌باره اظهار کرد: صبح امروز با حضور وزیر اقتصاد در یکی از انبار‌های مربوط به اموال تملیکی تهران سامانه «حراج الکترونیکی سازمان اموال تملیکی» رونمایی شد.

وی افزود: با توجه به اینکه در حراج حضوری شائبه‌هایی وجود داشت، تاکید کردیم که حراج‌ها باید به‌صورت الکترونیکی برگزار شود.

وی تصریح کرد: در پی بازدید ریاست قوه قضاییه از انبار‌های اموال تملیکی و تاکیدات ایشان این موضوع بار دیگر جدیت پیدا کرد و با توجه به پیگیری‌های نمایندگان قوه قضاییه در سازمان اموال تملیکی در نهایت عملیاتی شد.

رسولی فاضل عنوان کرد: عملیات اجرایی این سامانه برای اولین حراج الکترونیک و فرایند روزانه بودن آن انجام خواهد شد و مردم می‌توانند از همین امروز در سامانه شروع به ثبت نام کنند.

نماینده قوه قضاییه در سازمان اموال تملیکی در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون حراج‌ها به‌صورت حضوری برگزار می‌شد؛ اما از این پس حراج حضوری نخواهیم داشت و تمامی حراج‌ها باید به‌صورت الکترونیکی برگزار شود.

 

نظر شما