شناسهٔ خبر: 51433142 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران:

۳ آزادراه جدید در مازندران احداث می‌شود

ساری- نظری، مدیرکل راه و شهرسازی مازندران ایجاد ظرفیت‌های جدید حمل ونقل را ضروری دانست و گفت: سه آزادراه جدید در استان احداث می‌شود.

صاحب‌خبر -

سید محمد نظری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ۱۱ درصد تردد کشور در راه های استان انجام می شود، توسعه ساخت آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها را در استان ضروری برشمرد و گفت: مازندران ۳.۵ برابر بیشتر از دیگر استان‌ها خدمات دهی می‌کند.

وی با بیان اینکه با توجه به حجم ترافیک باید ظرفیت‌های جدید ایجاد شود، ایجاد بزرگراه و آزادراه را راهکار اساسی ذکر کرد و گفت: آزادراه ساری- قائمهر به طول ۴۴ کیلومتر از سورک تا قائمشهر اجرا می شود و تاکنون بیش از ۷۰ درصد مسیر اجرای این پروژه بازگشایی شده است.

وی افزود: همچنین سرمایه گذاری به عنوان مجری طرح در این پروژه وارد شد و درتلاش هستیم با سرمایه گذاری دیگر عملیات اجرایی آزادراه قائمشهر - ساری را شروع کنیم.

نظری تصریح کرد: آزادراه قائمشهر - آمل در حال دریافت مجوز زیست محیطی است و جهاد کشاورزی نظراتی درباره این طرح داشته است و برای آزادراه چالوس- رامسر ۱۰ بانک عامل به عنوان سرمایه گذار وارد شدند و در حال احداث و راه اندازی شرکت احداث هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران یادآور شد: در حوزه نگهداری راه ها باید اعتبارات استان چندبرابر استان های دیگر شود و باید به سمت به سویی برویم که حق استان را بگیریم و ایمنی لازم را برای محورهای مواصلاتی داشته باشیم.

نظر شما