شناسهٔ خبر: 51419847 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح:

تخاصم بین شیعه و سنی جایز نیست

گرگان- رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان این که سخنان سخیف یکی از علمای اهل سنت گلستان بوی وابستگی به کشورهای ضد نظام خصوصاً عربستان را می دهد، گفت: تخاصم بین شیعه و سنی جایز نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمدرضا پورخاقان شاهرضایی ظهر پنجشنبه در دیدار با فرماندهان نظامی گلستان اظهارکرد: بیانات رهبر معظم انقلاب در راستای جایگاه سازمان قضایی به تثبیت قدرت فرماندهان و نیروهای مسلح کمک می کند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح افزود: شخصیت حقوقی یک فرد مجرم باید از شخصیت حقیقی وی مجزا شود تا به شان و منزلت نیروهای مسلح خللی وارد نشود.

وی ادامه داد: اگر فرماندهی دچار تخلف شد نباید مشی فرماندهی را زیر سوال ببریم زیرا تزلزل جایگاه فرماندهی اعمال مدیریت بر یگان را دشوار خواهد کرد.

پورخاقان شاهرضایی گفت: مجازات به لحاظ اجرای قانون و عدالت مایه افتخار است اما ارتکاب جرم توسط یک فرد ناراحت کننده است.

وی با بیان اینکه هیچکس نباید بین شیعه و سنی تخاصم ایجاد کند، اضافه کرد: سخنان سخیف یکی از علمای اهل سنت استان بوی وابستگی به کشورهای ضد نظام خصوصاً عربستان را می دهد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: با توجه به حضور شیعه و سنی عدم تخاصم مذهبی در استان گلستان بسیار مهم است.

پورخاقان شاهرضایی با بیان اینکه صهیونیست ها از آب گل آلود اختلاف بین شیعه و سنی ماهی می گیرند، ادامه داد: علمای اهل سنت، اظهار نظرِ بر خلاف اسناد تاریخی و فقهی این عالم اهل سنت را محکوم کرده و وی را طرد کرده اند.

نظر شما