شناسهٔ خبر: 51411798 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

سید محمد حسینی،معاون پارلمانی رئیس‌جمهور:

کاهش بیکاری، برقراری عدالت در بودجه 1401 دیده شده است

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: در بودجه 1401 موضوع کاهش بیکاری، برقراری عدالت، توزیع عادلانه امکانات در استان‌ها و مناطق محروم دیده شده است.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| سید محمد حسینی در گردهمایی نیروهای انقلابی شهرستان سلسله که امروز 24 آذرماه برگزار شد، اظهار کرد: مردم استان اکنون هم در صحنه هستند و دولت برای حل مشکلات آنان عزم جدی دارد.

 

به گزارش ایسنا،وی تصریح کرد: اگرچه مشکلات فراوانی از سال‌های قبل روی‌هم انباشته شده اما ظرفیت و استعدادها بسیار و در این مدت کوتاه برخی مشکلات بزرگ از سر راه برداشته شده است از جمله اینکه گرفتاری‌های بسیاری که کرونا ایجاد کرده بود اکنون با تلاش دولت برطرف و آرامشی در کشور حاکم شده است.

 

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: شاید قبل از این عزم و اراده‌ای برای خدمت نبود اما امروز این عزم و اراده در کشور برای خدمت در دولت وجود دارد و مطمئناً شرایط روزبه‌روز بهتر خواهد شد که باید در این راستا برنامه‌ریزی و توجه به اولویت‌ها عمل شود.

 

حسینی اضافه کرد: ساخت چهار میلیون مسکن در چهار سال شعار نبود و برای این مهم طراحی و برنامه‌ریزی شده و در بودجه 1401 موضوع کاهش بیکاری، برقراری عدالت، توزیع عادلانه امکانات در استان‌ها و مناطق محروم دیده شده است.

وی بیان کرد: خدمات زیادی در نظام جمهوری اسلامی انجام شده است اما هنوز به حد مطلوب نرسیده‌ایم اما با این حال باید دستاوردها را بیان کرد و مشکلات را هم نادیده نگرفت.

 

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور ادامه داد: رئیسی نشان داد یک دولت مردمی شکل داده است که انجام 11 سفر استانی در این مدت کوتاه از عمر دولت سیزدهم، حضور در بین مردم، شنیدن بی‌واسطه صدای آن‌ها و پیگیری برای حل مشکلات این موضوع را به روشنی نشان می‌دهد.

 

حسینی عنوان کرد: در بحث پیشرفت علم و فناوری، کشور با گذشته قابل مقایسه نیست و الان جایگاه قابل‌توجهی داریم اما این کافی نیست و باید به کمک این دانش مشکلات اقتصادی را حل کنیم و وابستگی را از بین ببریم.

 

وی اظهار کرد: شهیدان فخری، تهرانی‌مقدم، رضایی‌نژاد، شهریاری و سلیمانی در میادین علم و نبرد نام ایران را بلندآوازه کردند و باید در سایر میادین همچون اقتصاد، صنعت و کشاورزی هم سرآمد باشیم.

 

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تصریح کرد: بدون شک یکی از اولویت‌های دولت بحث عدالت و مبارزه با فساد است و به جد با فساد مبارزه می‌کند ولی مردم هم باید پای‌کار باشند.

 

حسینی خاطرنشان کرد: امروز تیم مذاکره‌کننده ما با قدرت و عزت به دنبال دفاع از حق ملت است و در عرصه دیپلماسی هم شاهد توفیقات خوبی در دولت هستیم.

 

وی اضافه کرد: اکنون در کشور انسجام ایجاد شده است و چندصدایی نداریم، دولت منسجم و ولایی، مجلس انقلابی و قوه قضاییه کارآمد هستند اما کوهی از مشکلات داریم و باید برای حل آن‌ها تلاش کنیم که هم‌اکنون در دولت همین مسیر با قدرت طی می‌شود.

 

حسینی بیان کرد: دولت در حال تلاش است و در این مدت گشایش‌های خوبی صورت گرفته است با این حال رسانه‌های معاند و بدخواهان سعی دارند با موج‌سواری همه کمبودها را به دولت کنونی نسبت دهند که این درست نیست.

نظر شما