شناسهٔ خبر: 51408580 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

قلعه‌نویی: یکی از قشنگ‌ترین بازی‌ها را انجام دادیم/فولاد معدن استعداد است

گروه استان‌ها_ سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: یکی از قشنگ‌ترین بازی‌ها را مقابل تیمی که دو قهرمانی لیگ را دارد انجام دادیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سیرجان، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل فولاد خوزستان در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: خوشحالم یکی از قشنگ‌ترین بازی‌ها را مقابل تیمی که دو قهرمانی لیگ را دارد و نماینده مستقیم ایران در جام باشگاه‌های آسیاست انجام دادیم.

وی گفت: فولاد یک شهر باشگاه دارد و معدن استعداد است. حتی خود خوزستان می‌تواند یک تیم ملی جدا داشته باشد و از نظر هزینه از جمله تیم‌های خوب لیگ ماست. حتی فولاد خوزستان یکبار با این اسکلت‌بندی تیم ملی را به جام‌جهانی برد. 

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان خاطرنشان کرد: فولاد تیم بسیار خوبی است و بازی تاکتیکی و قدرتی دارد. بچه‌های ما 70 دقیقه فوتبالی بازی کردند که من لذت بردم و دست تک‌تک‌شان را می‌بوسم. من دو سه بازی در این چند سال در خاطرم می‌ماند یکی بازی قبلی مقابل سپاهان و یکی هم این بازی همه چیز داشت؛ درست است ما نتیجه را باختیم ولی من به این بچه‌ها افتخار می‌کنم. این بازیکنان واقعا با قلب‌شان بازی کردند و من واقعا لذت بردم.

قلعه‌نویی ادامه داد: من 23 سال است مربی هستم این بازی از آن بازی‌هایی بود که من احساس کردم آدم ثروتمندی هستم چون بازیکنانی دارم که با قلبشان،عشق‌شان و با همه وجودشان بازی کردند. به تیم فولاد و مردم خوزستان تبریک می‌گویم.

وی در مورد داوری خاطرنشان کرد:  حاج ملکی یکی از داورهای خوب ماست. همه اشتباه می‌کنند من مربی هم اشتباه می‌کنم این را به عهده کارشناسان می‌گذارم.

انتهای پیام/

نظر شما