شناسهٔ خبر: 51404174 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

حاشیه دیدار تراکتور و نفت مسجدسلیمان| حضور عزیزی خادم در ورزشگاه و نصب پرچم‌های بزرگ تراکتور روی سکوها

گروه استان‌ها – نیمه نخست دیدار تیم‌های تراکتور و نفت مسجدسلیمان در حالی به پایان رسید که رئیس فدراسیون فوتبال در بین دونیمه وارد ورزشگاه سردار شهید قاسم سلیمانی تبریز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، نیمه نخست دیدار تیم‌های تراکتور و نفت مسجدسلیمان از سری مسابقات هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور در حالی با برتری یک بر صفر تیم میزبان به پایان رسید که تراکتوری‌ها در این بازی عملکرد بهتری نسبت به بازی‌های اخیر خود داشتند. حواشی این دیدار به شرح زیر است:

چهار پرچم بزرگ تراکتور با نوشته "یاشاسین تراختور 1970" و لوگوی این باشگاه روی سکوهای روبروی جایگاه نصب شده است.

بنرهای حمایتی از تراکتور با هشتگ و شعارهای استفاده‌شده در فضای مجازی، پشت نیمکت دو تیم نصب شده است.

مهدی حقیقت، دروازه‌بان چهارم تراکتور در این بازی درون دروازه این تیم قرارگرفته و عملکرد قابل توجهی هم داشته است.

سولدو از ابتدای بازی در کنار زمین قرار دارد و عملکرد شاگردانش را زیر نظر گرفت. علاوه بر فراز کمالوند، سرمربی نفت مسجدسلیمان، حمید عبداللهی، مربی این تیم نیز در دقایق مختلف در کنار زمین حضور یافت.

صدای هواداران تراکتور در دقایق مختلف بازی در ورزشگاه پخش شد.

بازیکنان نیمکت نشین تراکتور در اواسط نیمه نخست نیمکت این تیم را برای گرم کردن ترک کردند.

شهاب‌الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال و هیئت همراه وی در بین دونیمه وارد ورزشگاه سردار شهید قاسم سلیمانی تبریز شدند تا نیمه دوم دیدار تراکتور و نفت مسجدسلیمان را از نزدیک تماشا کنند.

مهدی حقیقت، دروازه‌بان تراکتور دقایقی زودتر از سایر بازیکنان تراکتور وارد زمین شده و همراه با دینکا آلین، مربی دروازه‌بانان این تیم شروع به تمرین کرد. آلین پس از آغاز بازی هم کنار نیمکت این تیم و به صورت ایستاده عملکرد حقیقت را زیر نظر داشت.

انتهای پیام/116/ف

نظر شما