شناسهٔ خبر: 51403389 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

«سرجوخه» پربیننده ترین سریال شد

نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما پیرامون سریال‌های سیما در آبان ماه ۱۴۰۰ نشان می‌دهد ۷۸/۸ درصد مردم در نیمه ابتدایی و ۷۹/۱ درصد در نیمه دوم این ماه مخاطب سریال های تلویزیون بودند.

صاحب‌خبر -

 نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما پیرامون سریال‌های سیما در آبان ماه ۱۴۰۰ نشان می‌دهد ۷۸/۸ درصد مردم در نیمه ابتدایی و ۷۹/۱ درصد در نیمه دوم این ماه مخاطب سریال های تلویزیون بودند.
 به نقل از روابط عمومی صدا و سیما،  سریال «سرجوخه» از شبکه سه سیما با ۲۷/۷ درصد مخاطب در نیمه اول و با ۳۲/۹ درصد مخاطب در نیمه دوم آبان ماه در صدر سریال‌های تلویزیون قرارگرفته است.
بر مبنای این آمار در نیمه اول آبان ماه سریال‌های «سرجوخه» از شبکه سه سیما با ۲۷/۷ درصد و «روزگار جوانی» از شبکه پنج سیما با ۹/۸ درصد بیشترین بیننده را داشته­ اند و در نیمه دوم این ماه، سریال «سرجوخه» با ۳۲/۹ درصد، « پلاک ۱۳ » از شبکه سه سیما با ۱۷/۷ درصد و  «روزگار جوانی» با ۸/۹ درصد بیشترین مخاطب را از آن خود کرده‌اند.

«سرجوخه» پربیننده ترین سریال شد


از بین سریال‌های بازپخش شده سیما، در نیمه اول آبان ماه «دلدادگان» از شبکه آی فیلم با ۱۳/۹ درصد پربیننده‌ترین سریال بوده است و سریال‌های «نون خ ۲» با ۱۳/۳ درصد از شبکه آی فیلم، «زیرخاکی۱» با ۵/۲ درصد از شبکه یک سیما و «شمعدونی» با ۵/۱ درصد از شبکه تماشا در رده‌های بعدی قرار دارند.
در نیمه دوم آبان ماه سریال «نون خ ۳» پخش شده از شبکه آی فیلم با ۱۵/۴ درصد بیننده، بیشترین مخاطب را داشته است. سریال‌های «بچه مهندس۱» از شبکه آی فیلم با ۱۰/۶ درصد، «شمعدونی» از شبکه تماشا با ۵/۳ درصد و «زیرخاکی۲» از شبکه یک سیما با ۵ درصد مخاطب در رتبه‌های بعدی هستند.
سریال‌های بازپخش شده شبکه‌های استانی، ۲۷/۱ درصد بیننده در نیمه اول آبان ماه را داشته‌اند و ۲۴/۸ درصد از پاسخگویان غیر تهرانی را در نیمه دوم این ماه به خود اختصاص داده‌اند.
در نیمه اول آبان ماه ۳۰/۹ درصد بیننده شبکه نمایش خانگی و ۱۷/۳ درصد بیننده سریال‌های شبکه‌های ماهواره‌ای بوده‌اند. در نیمه دوم این ماه نیز ۳۲/۴ درصد متعلق به شبکه نمایش خانگی و ۱۷/۴ درصد مربوط به شبکه‌های ماهواره‌ای بوده است.
۱۵/۷ درصد پاسخگویان، بیننده تکرار سریال‌های سیما در نیمه اول آبان ماه از طریق سایت‌ها و اپلیکیشن­ های اینترنتی بوده‌اند. ۱۲/۶ درصد مخاطب در نیمه دوم آبان ماه گزارش شده است. 

 

نظر شما