شناسهٔ خبر: 51361217 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی آذربایجان شرقی خبرداد:

واگذاري 26.2 هكتار زمين صنعتي در شهرك صنعتي مرند

صاحب‌خبر -
واگذاري 26.2 هكتار زمين صنعتي در شهرك صنعتي مرند

خبرگزاری آریا-مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی از روند تولید در شهركهای صنعتی شهرستان مرند خبر داد گفت : 26.2 هكتار زمین صنعتی در زون های مختلف به سرمایه گذاران واگذار شده است.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛ سید مرتضی نیرومند اسكویی عصر دیروز در بازدید از روند اجرای طرح صنعتی سن ایچ در شهرك صنعتی مرند 2 در جمع خبرنگاران گفت : این شهرك صنعتی در سال 94 به بهره برداری رسید و واگذاری قطعات صنعتی آغاز و تا كنون 26.2 هكتار زمین صنعتی برای سرمایه گذاران و صنعتگران استان واگذار شده است.

وی افزود : اراضی واگذار شده دارای زیرساخت و  امکانات زیربنایی از جمله برق،گاز و مخابرات به منظور ساخت و ساز و استقرار واحد‌های صنعتی می باشد .

نیرومند اسكویی زون‌های صنعتی قابل واگذاری را در این شهرک صنعتی 7 زون بیان کرد و گفت: برق و الکترونیک، نساجی، سلولزی، کانی غیرفلزی، فلزی، شیمیایی و صنایع غذایی جزو زون‌های شهرک صنعتی مرند 2 می باشد كه از  این زون ها، 9 قطعه زمین صنعتی در زون فلزی، 7 قطعه زمین صنعتی در زون شیمیایی،  5 قطعه زمین صنعتی در زون غذایی و در زون های سلولزی و كانی غیر فلزی هركدام یك قطعه واگذار شده است.
وی در خصوص طرح صنعتی سن ایچ عنوان كرد : این طرح صنعتی در زمینی به مساحت 13.2 هكتار در سه فاز با سرمایه گذاری بالغ بر 15 هزار میلیارد ریال در فاز اول برای 50 نفر و تا پایان پروژه برای 1500 نفر بطور مستقیم اشتغال ایجاد خواهد كرد.
مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی در ادامه از روند اجرای پروژه های عمرانی این شهرك بازدید كرد و گفت : در سال جاری به  منظور اجرا و تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی مرند 2، با اعتبار بالغ بر 120.3 میلیارد ریال  اقدام نموده است.

وی گفت: عملیات زیرسازی در خیابان های شهرك و 12 هزار مترمربع  آسفالت ریزی در معابر شهرك صنعتی و در حدود 450 متر طول جدول گذاری  اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی در خصوص انتخاب پیمانکار برای اجرای سایر معابر شهرک صنعتی مرند 2 تصریح کرد: بعد از انجام تشریفات قانونی خیابان‌سازی با اعتبار بالغ بر 80میلیارد ریال اجرا خواهد شد.

وی در خصوص تکمیل ایستگاه گاز و شبكه گاز شهرك صنعتی مرند دو توضیح داد: اجرای ایستگاه گاز شهرك صنعتی به اتمام رسیده و اجرای پروژه شبكه گاز نیز در طول 850 متر طول كامل به بهره برداری رسیده است.
نیرومنداسکویی با اشاره به  اجرای شبكه توزیع آب گفت : تجهیز چاه و اجرای قسمتی از شبكه توزیع آب با اعتبار بالغ بر 20 میلیارد به بهره برداری رسیده است. ایازی خبرنگار ما در تبریز

نظر شما