شناسهٔ خبر: 51346235 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

در اولین سفر رسمی پس از امضای توافق سازش میان امارات و رژیم صهیونیستی؛

نفتالی بنت وارد ابوظبی شد/ رایزنی با بن زاید درباره برنامه هسته ای ایران

نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس شامگاه یکشنبه در اولین سفر خود از زمان امضای توافق عادی سازی روابط با امارات به دعوت رسمی ولیعهد این شیخ نشین وارد ابوظبی شد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا)، نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه وارد امارات شد. این سفر که به دعوت رسمی شیخ محمد بن زاید آل نهیان صورت گرفته، اولین سفر یک نخست وزیر رژیم صهیونیستی به امارات از زمان امضای توافق عادی سازی روابط میان ابوظبی و تل آویو در آخرین ماههای ریاست جمهوری دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در سال 2020 به شمار می رود.

 

بنت و بن زاید قرار است فردا دوشنبه در نشستی راههای گسترش روابط دوجانبه به ویژه در زمینه اقتصادی و منطقه ای را بررسی کنند که به زعم صهیونیستها به تحقق رفاه و شکوفایی و تقویت ثبات میان دو طرف کمک می کند.

 

این در حالی است که این سفر به دلایل امنیتی با مخفی کاری انجام شده است.

 

در همین حال عمیر حایق سفیر رژیم صهیونیستی در ابوظبی احتمال داد که در دیدار بنت و ولیعهد امارات، به پرونده هسته ای ایران هم پرداخته شود.

 

وی به رادیو کان رژیم صهیونیستی گفت این سفر مورد توجه اماراتی هاست و معتقدم که در آینده شاهد دیدار طولانی تری باشیم و شیخ زاید هم به تل آویو سفر کند.

 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم پیش از پرواز هواپیمایش به سمت ابوظبی مدعی شد امکانات بزرگی در شراکت میان اسرائیل و امارات وجود دارد و ما فرصت واقعی برای ایجاد خاورمیانه باثبات و شکوفا و قوی تر داریم و این تنها شروع است.

انتهای پیام/ر.ی

نظر شما