شناسهٔ خبر: 51301396 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

مرتضی اثمری:

کاهش دمای هوا در خراسان رضوی

موج نیوز

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: از دوشنبه هفته آینده سامانه ناپایدار جوی با بارشهای پراکنده وارد استان می‌شود که نواحی شمالی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: از عصر امروز روند کاهش دما اکثر نقاط استان را فرامی‌گیرد که این روند تا اواسط هفته ادامه خواهد داشت.

اثمری در ادامه این خبر تصریح کرد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۱۸ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که نسبت به دیروز یک درجه کاهش یافته و تا اواسط هفته آینده به هفت درجه می‌رسد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی همچنین در مورد هوای مشهد اضافه کرد: کمینه دمای هوای دیشب مشهد نیز سه درجه سلسیوس بود که تا اواسط هفته آینده به منفی ۲ درجه خواهد رسید.

وی در ادامه به اوضاع جوی هوای خراسان رضوی  افزود: همچنین از عصر امروز رشد ابر در نواحی شمالی و احتمال بارش پراکنده برای ارتفاعات شمالی استان پیش‌بینی شده‌است و قوچان با کمینه دمای سه درجه زیر صفر، سردترین و کلات با بیشینه دمای ۲۴ درجه بالای صفر گرمترین شهرستان های استان در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

اثمری در خاتمه متذکر شد: بیشترین سرعت وزش باد نیز از سرخس با سرعت پنج کیلومتر در ساعت گزارش شده است و از دوشنبه هفته آینده نیز سامانه ناپایدار جوی با بارش‌های پراکنده وارد استان می‌شود که نواحی شمالی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

نظر شما