شناسهٔ خبر: 51294003 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

لیگ برتر فوتبال| استقلال با غلبه بر پیکان به رختکن رفت

نیمه اول دیدار پیکان و استقلال با برتری شاگردان فرهاد مجیدی به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های پیکان و استقلال از ساعت 16 امروز (پنجشنبه)، در آغاز هفته نهم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار به برتری یک بر صفر استقلال انجامید. سیاوش یزدانی تنها گل این نیمه را در دقیقه 31 به ثمر رساند.

ترکیب پیکان: فرهاد مجد کرمانشاهی، امیرحسین جدی، سامان فلاح، بهروز نوروزی‌فرد، امیرحسین غلامی، اسماعیل بابایی، محمدجواد آزاده، علیرضا کوشکی، مجتبی حقدوست، محمد مهدی محبی و ابراهیم صالحی.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، عارف آقاسی، جعفر سلمانی، کوین یامگا، زبیر نیک‌نفس، مهدی مهدی‌پور، امیرحسین حسین‌زاده، سبحان خاقانی و رودی ژستد.

داور: پیام حیدری

اتفاقات مهم 45 دقیقه نخست به شرح زیر است:

دقیقه 2: پرتاب بلند آقاسی از همه بازیکنان عبور کرد و به یامگا رسید که ضربه آرام او در دستان سنگربان پیکان جای گرفت.

دقیقه 6: ارسال بلند مدافعان استقلال پس از عبور از مدافعان پیکان، در آستانه رسیدن به حسین‌زاده بود که کرمانشاهی با خروج خود، توپ را موقتاً دفع کرد.

دقیقه 6: توپ دفع شده توسط کرمانشاهی به خاقانی رسید که توپ از پای او هم فاصله گرفت. در ادامه خاقانی مجدداً صاحب توپ شد که بهروز نوروزی‌فرد پس از اینکه روی هافبک جوان استقلال مرتکب خطا شد، از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 8: ضربه آزاد مهدی‌پور در آغوش مجد کرمانشاهی قرار گرفت.

دقیقه 9: پرتاب بلند آقاسی روی سر ژستد فرود آمد که ضربه سر او نیز به دروازه‌بان خودروسازان رسید.

دقیقه 16: ژستد پس از دریافت توپ از حسین‌زاده، از پشت محوطه جریمه پیکان اقدام به شوتزنی کرد که توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 22: یامگا توپ را از سمت راست روی دروازه پیکان ارسال کرد که ضربه سر حسین‌زاده راهی به دروازه پیدا نکرد.

دقیقه 27: یامگا مجدداً در جناح راست صاحب توپ شد و سانتر او به روی دروازه پیکان ضربه آکروباتیک ژستد را به دنبال داشت که این توپ از کنار دروازه خودروسازان به بیرون رفت.

دقیقه 31: سانتر وینگر فرانسوی استقلال از سمت راست به مدافع پیکان برخورد کرد. توپ در ادامه به نیک‌نفس رسید که ضربه «والی» او با واکنش زیبای کرمانشاهی راهی کرنر شد.

دقیقه 31: ارسال مهدی‌پور از روی نقطه کرنر روی سر ژستد فرود آمد. ضربه سر این بازیکن هم به سیاوش یزدانی رسید که یزدانی توپ را به تور دروازه خودروسازان چسباند.

دقیقه 36: خطای شدید امیرحسین حسین‌زاده روی سامان فلاح، یک کارت زرد برای مهاجم استقلال به همراه داشت.

دقیقه 38: محمدجواد آزاده به دلیل خطای شدید روی عارف آقاسی، از داور بازی کارت زرد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما