شناسهٔ خبر: 51266647 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

اولین اجلاسیه نماز مازندران در ساری برگزار شد

ساری- اولین اجلاسیه استانی نماز با هدف معرفی ایده های موفق و تجلیل از خادمان و مسئولان پرتلاش این فریضه الهی در ساری برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جعفر رعایتی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا صبح چهارشنبه در اولین اجلاسیه نماز با اظهار اینکه پاسداری از ارزش‌های دینی هدف اصلی انقلاب اسلامی است، افزود: اجرای فرامین و مطالبات مقام معظم رهبری، تبلیغات برای ترویج نماز، بهره گیری از فضای مجازی برای ترویج نماز از جمله برنامه‌ها است.

وی بر لزوم توجه بیشتر برای ترویج فرهنگ نماز در جامعه تاکید کرد.

سرهنگ عسگر مجیدی معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا نیز در این مراسم با تاکید براینکه فریضه الهی نماز باید پرشکوه‌تر برگزار شودگفت: تمامی حسینه های ما از سیستم سرمایشی و گرمایشی مطلوبی برخوردار هستند.

وی با اشاره به بیش از سه هزار متر فضای نمازخانه‌ای در پادگان‌های استان اظهار داشت: تجهیز و مرمت برخی مراکز در دستور کار قرار دارد.

حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی رئیس ستاد اقامه نماز مازندران نیز با بیان اینکه تفاهمنامه ای با دستگاه‌های اجرایی ترسیم شده است، گفت: سامانه‌ای به نام سجاده طراحی شده است و تمامی مستندها در آن ثبت می‌شود.

وی افزود: وقتی معرفت و شناخت داشته باشیم چیزی جز کرنش کردن برابر معبود نخواهیم داشت زیرا فطرت انسان خداجو است بنابراین عزم استانی و ملی برای ترویج فرهنگ و اقامه نماز نیاز است.

وی گفت: اگر عزم خود را به اقامه نماز ببنیدیم دیگر شاهد رانت خواری‌ها، چپاول‌ها، دزدی‌ها، ره صدساله را یک شبه رفتن نخواهیم بود و تنها راه کاهش بحران‌های روحی، امیدواری در جامعه گذشتن از فیلتر نماز و دین است.

نظر شما