شناسهٔ خبر: 51264930 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس حوزه هنری مازندران خبر داد؛

تولید فیلم و سرود فاخر ویژه شهادت سردار سلیمانی در مازندران

ساری- رئیس حوزه هنری مازندران از تهیه و تولید دو اثر هنری فاخر در قالب سرود و فیلم به مناسبت شهادت سردار سلیمانی در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

مهدی معصومی گرجی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تولید ویژه برنامه‌هایی به مناسب شهادت سردار سلیمانی توسط حوزه هنری استان، به تولید و فیلم و سرودی در این زمینه اشاره کرد و گفت: فیلمی با عنوان جان سردار تولید شد و قرار است در رسانه ملی نیز پخش شود.

وی افزود: این فیلم براساس تک خوانی که توسط یک نوجوان صورت گرفت، تولید و تهیه شده و محتوای سرود تبدیل به مستند داستانی شده است.

وی با عنوان اینکه این اثر فاخر توسط هنرمندان استان و حوزه هنری استان تولید شده است، گفت: این فیلم همزمان با دومین سالگرد شهید سلیمانی رونمایی و پخش می‌شود.

معصومی گرجی درباره تولید سرود به مناسبت شهادت سردار سلیمانی نیز گفت: این سرود جمعی توسط نوجوانان گروه سرود انتظار وابسته به حوزه هنری با زبان و گویش محلی مازندرانی تولید شد و همزمان با ایام شهادت سردار سلیمانی پخش می‌شود.

رئیس حوزه هنری مازندران یادآور شد: علاوه بر این دو اثر هنری شاخص، طراحی پوستر، لوگو و انتشار سخنان و فرمایشات سردار سلیمانی در قالب خوشنویسی از دیگر کارهایی است که سال قبل نیز انجام شده و امسال قرار است دوباره در فضای مجازی بازنشر شود.

نظر شما