شناسهٔ خبر: 51260975 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

قول سجادی برای تکمیل پروژه‌های عمرانی حوزه ورزش

عضو هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: مطالب و نکات موجود در جریان سفرهای نظارتی کمیسیون فرهنگی مجلس به استان‌ها با حضور وزیر ورزش مورد بحث و بررسی قرار گرفت که از جمله آنها بحث پروژه‌های نیمه تمام در این حوزه بود که وزیر هم قول تکمیل این پروژه‌ها را داد.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین|  زهره‌سادات لاجوردی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز که با حضور سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان با معاونین وی برگزار شد گزارش‌های تهیه شده در جریان سفرهای استانی اعضای کمیسیون فرهنگی به مناطق مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

 به گزارش فارس، وی افزود: از جمله نکات مطرح شده در این جلسه بحث تکمیل پروژه‌های عمرانی در حوزه ورزش بود که از جمله این‌ها بحث تأسیس پارک بانوان در استان‌ها مطرح شد و وزیر نیز قول تکمیل این پروژه‌ها را داد.

 

عضو هیأت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت:‌ همچنین در این جلسه گزارش سفر اعضای کمیسیون به اصفهان نیز مطرح شد و مرتضی آقاتهرانی رئیس کمیسیون نیز گزارشی را از سفر خود به اسپانیا و شرکت در اجلاس اتحادیه بین‌المجالس کشورهای جهان IPU به نمایندگان ارائه کرد.

نظر شما