شناسهٔ خبر: 51254651 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

دانش‌آموزان از طریق شبکه شاد با رییس جمهور گفت‌وگو می‌کنند

صاحب‌خبر -

شفقنا- مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: در بیست و دومین فراخوان پرسش مهر با موضوع «ایران قوی» بخشی به عنوان «گفت و گو با رییس جمهور» برای دانش آموزان در شبکه شاد در نظر گرفته شده است.

به گزارش شفقنا به نقل از وزارت آموزش و پرورش، علی رمضانی با اشاره به اینکه امکان ارسال فیلم های بخش «گفت و گو با رییس جمهور» در برنامه شاد فعال شده است، افزود: دانش ‌آموزان با ورود به بخش دانش‌آموزی خود در برنامه شاد، گزینه مربوط به «گفت و گو با رییس جمهور» را مشاهده خواهند کرد که با انتخاب آن وارد دستیار (بات) دریافت فیلم خواهند شد.

رمضانی ادامه داد: در بات، هر دانش آموز ملزم به ورود کد ملی و شماره تلفن ثابت/ همراه با کد شهرستان خواهد بود و بعد از تایید کد ملی امکان ارسال فیلم گفت وگو با رییس جمهور فراهم می شود.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: فیلم ارسالی باید با موضوع پرسش مهر ریاست جمهوری، یعنی «ایران قوی چه ویژگی هایی دارد ؟» و «نقش دانش آموزان در شکل گیری ایران قوی چیست ؟» و مدت زمان حداکثر دو دقیقه باشد.

رمضانی تصریح کرد: دانش آموزان تا پایان دی ماه امکان ارسال فیلم پیام های خود را خواهند داشت و فیلم های ارسالی در کانال کشوری پرسش مهر به آدرس @porseshmehr در شبکه شاد بارگذاری خواهد شد.

۲۲ نفر از شرکت کنندگان منتخب این بخش در مراسم اختتامیه پرسش مهر تجلیل می‌شوند.

نظر شما