شناسهٔ خبر: 51227373 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

شناسایی ۲۷۱ بیمار مبتلا به کرونا در آذربایجان غربی/ فوت ۶ بیمار

ارومیه - رئیس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی از شناسایی ۲۷۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

صاحب‌خبر -

علی احمد آقاپور در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در شبانه روز گذشته، ۲۷۱ نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا و ۱۱۳ نفر از آنان در مراکز درمانی بستری شدند.

وی ادامه داد: با بستری شدن این تعداد بیمار، کل بستری شدگان سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی به ۵۷۴ نفر رسید از این تعداد بیشترین تعداد بستری‌ها با ۳۹ نفر در ارومیه، ثبت شده است.

آقاپور با اشاره به اینکه ۱۴۴ نفر از بستری شدگان در بخش‌های مراقبت‌های ویژه هستند و ۲۵ نفر نیز فقط با استفاده از ونتیلاتور تنفس می‌کنند، گفت: تاکنون ۳۲۱ هزار نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده و ۲.۲ درصد از این تعداد، جان خود را از دست داده‌اند.

رئیس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی با اشاره به فوت ۶ بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته افزود: در این مدت ۶ بیمار شامل دو نفر در ارومیه و ۴ بیمار در پیرانشهر خوی سردشت و نقده جان باختند و مجموع فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به ۷۱۶۱ نفر رسید.

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا ۳۲۰ هزار و ۹۹۲ تن به این بیماری در استان مبتلا شده‌اند، گفت: همچنین تاکنون بیش از چهار میلیون و ۳۰۰ هزار دز واکسن در آذربایجان غربی تزریق شده است.

نظر شما