شناسهٔ خبر: 51211547 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

دست و دلبازی 300 میلیونی الهامی برای نساجی

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران اعلام کرد حاضر است 300 میلیون از دستمزدش را برای تسریع در روند ساخت ورزشگاه وطنی ببخشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، یکی از دیدارهای روز دوم هفته هشتم رقابت های لیگ برتر در ساری برگزار شد؛ جایی که دو تیم نساجی مازندران و پدیده مشهد در چمن بی کیفیت این شهر به میدان رفتند و در پایان این تیم میزبان بود که توانست با پیروزی 2 بر صفر از زمین مسابقه خارج شود.


پس از پایان این مسابقه بخش مهمی از صحبت‌های ساکت الهامی در مورد کیفیت چمن ورزشگاه ساری بود و حتی پا را فراتر گذاشت و تاکید داشت که این ورزشگاه بدترین چمن ادوار 21 ساله لیگ برتر را دارد.


البته این تمام حرف های الهامی نبود و سرمربی نساجی مازندران که تیم خوبی برای حضور در مسابقات لیگ جمع کرده ولی زمین مناسبی در بازی های خانگی ندارد، در ادامه گفت که حاضر از 300 میلیون از طلبش را برای بهبود شرایط چمن ورزشگاه وطنی قائمشهر ببخشد.


این صحبت‌های سرمربی نساجی مازندران که حالا با نتایجی که کسب کرده به چهره محبوبی نیز نزد خبرنگاران و اهالی رسانه در  مازندران تبدیل شده، بلافاصله با تشویق حاضرین در نشست خبری همراه شد و آنها با دست زدن از این اقدام سرمربی نساجی تقدیر کردند.


گفتنی است از ابتدای فصل جاری به دلیل مصنوعی بودن چمن ورزشگاه وطنی قائمشهر، بازی های نساجی به ورزشگاه ساری منتقل شده ولی این استادیوم شرایط خوبی برای میزبانی در لیگ برتر ندارد و بیشتر از همه نساجی از این شرایط متضرر شده که باید بازی های بیشتری را در چمن این ورزشگاه برگزار کند.


ایزد سیف الله پور مدیرعامل نساجی مازندران البته در مصاحبه ای که پس از پیروزی تیمش مقابل پدیده داشت، از مسئولان خواست که مجوز خروج آنها را بدهند و تاکید کرد که آنها دیگر در این زمین بازی نخواهند کرد.

نظر شما