شناسهٔ خبر: 51208826 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

نماینده مردم ملایر در مجلس خواستار شد:

روند اجرای پروژه گاوداری ۶ هزار راسی شرکت شستا در ملایر سرعت گیرد

همدان - آزادیخواه، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خواستار سرعت بخشیدن به روند اجرای پروژه گاوداری ۶ هزار راسی شرکت شستا در شهرستان ملایر شد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام احد آزادیخواه در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به مکاتبه با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار سرعت بخشیدن به روند اجرای پروژه گاوداری ۶ هزار راسی شرکت شستا در شهرستان ملایر شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: سرعت بخشیدن به روند عملیات اجرایی این گاوداری ۶ هزار راسی شرکت شستا در منطقه جوکار و بهره‌برداری سریع این طرح ضروری است.

حجت الاسلام آزادی‌خواه با بیان اینکه این پروژه شهریور ۱۳۹۸ کلنگ‌زنی و در جلسات مختلف استانی و شهرستانی موانع این طرح مرتفع شده است، عنوان کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر پس از گذشت دو سال و تهیه سایت پلن و اخذ مصوبات مورد نیاز، هنوز عملیات اجرایی پروژه شروع نشده از وزیر تعاون تقاضامندیم به صورت ویژه به منظور بهره‌برداری از این طرح و تامین شیر مورد نیاز و ایجاد اشتغالزایی در منطقه که همسو با سیاست کلان کشور در راستای توسعه عدالت محوری است، اقدامات لازم صورت گیرد.

وی تولید ۳۶ هزار و ۵۰۰ تن شیرخام و ۳۵۰ تن گوشت قرمز و همچنین ایجاد اشتغال برای ۴۰۰ نفر را از مزیت‌های این طرح در صورت بهره‌برداری عنوان کرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: در این راستا وزیر تعاون‌ کار و رفاه اجتماعی دستورات لازم را برای تسریع در روند اجرایی و بهره‌برداری از این طرح را صادر کرده است.

نظر شما