شناسهٔ خبر: 51198717 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

انتقاد شدیداللحن کارشناس فوتبال از حماسه سازان دربی؛ میلیاردی پول می‌گیرند اما این فوتبالشان است!/ بازیکنان ما از نظر تاکتیکی تربیت نشده‌اند

کارشناس فوتبال ایران گفت:‌ مثل همیشه بازی سرد و بی‌روحی را دیدیم و خشونت و درگیری در آن زیاد بود.

صاحب‌خبر -
خبرورزشی -

مسعود اقبالی از مربیان و کارشناسان قدیمی فوتبال، نگاهی منتقدانه به دربی تهران دارد. او در مصاحبه ای، دربی ۹۷ را به شرح زیر تفسیر کرد:

*مثل همیشه بازی سرد و بی‌روحی را دیدیم و خشونت و درگیری در آن زیاد بود. این بازی بدون برنامه و فقط حساسیت بیش از حد داشت. وقتی که یک شوت به سمت دروازه نمی‌زنید از این فوتبال چه تعریفی می‌شود کرد.

*بازیکنان فوتبال ما از نظر تاکتیکی تربیت نشده‌اند و در دفاع و حمله مشکل دارند. وقتی بازیکنان در حمله به دروازه حریف نزدیک می‌شوند هیچ برنامه‌ای برای حمله ندارند و این فوتبال، فوتبال پینگ‌پنگی است. همه دربی‌ها حساس هستند اما ما در این بازی حتی یک موقعیت هم ندیده‌ایم.

*این دیدار نزدیک ۲۷ یا ۲۸ خطا داشت. تیم استقلال نیازمند بازیکنی است که از موقعیت‌های خود بهترین استفاده را کند و ما در این تیم بازیکن طراح نمی‌بینیم و در پاس دادن بدترین راه‌حل را انتخاب می‌کنند. وقتی که نمی‌توان با تاکتیک به سمت دروازه حریف بریم مجبور می‌شویم خطای بیش از حد را انجام دهیم.

*بازیکنی که میلیاردی پول می‌گیرد ولی دفاع فردی را نمی‌داند بازیکن تأثیرگذاری نخواهد بود. بازیکن باید باید بداند که برتری عددی چیست. استقلال باید در حمله و دفاع برتری عددی داشته باشد و به گونه‌ای نباشد که به محض صاحب توپ شدن بدون برنامه عمل کند. کجای دنیا این همه خطا رخ می‌دهد و این نشان‌دهنده این است که بازیکنان ما اعتماد به نفس ندارند.

نظر شما