شناسهٔ خبر: 51188887 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تارتار: بازی فردا یک دوئل ۶ امتیازی است/ باشگاه دغدغه‌ای برای ما باقی نگذاشته است

گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: بازی فردا یک دوئل ۶ امتیازی است و اگر بتوانیم امتیازات کامل بازی را به دست آوریم، شرایط خوبی در جدول پیدا خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مهدی تارتار شنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر مس رفسنجان در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی فردا برای تیم ما اهمیت بسیار زیادی دارد و اگر بتوانیم امتیازات کامل بازی را به دست آوریم شرایط خوبی در جدول پیدا کرده است و می‌توانیم بالاتر از تیم مس قرار بگیریم. بازی فردا برای ما یک دوئل شش امتیازی است و بازیکنان تیم را کاملاً توجیه کرده‌ایم.

وی افزود: در طول هفته گذشته تمرینات نسبتاً خوبی را پشت سر گذاشتیم، چون فاصله بین بازی‌ها کم شده است و به همین خاطر مجبوریم بیشتر به ریکاوری بپردازیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با تمجید از تیم مس رفسنجان خاطرنشان کرد: امیدوارم بازیکنان ما در بازی فردا با تمرکز بالایی بازی کرده و اشتباهات کمی مرتکب شوند. مس رفسنجان تیم خوبی است و در فصل گذشته نیز بازی‌های خوبی را به نمایش می‌گذاشت. مس تیمش را پیش از شروع فصل به خوبی تقویت کرده و سرمایه‌گذاری خوبی انجام داده‌اند. به هر حال شرایط خوب مالی از الزامات حضور در رقابت‌های لیگ برتر است تا بتوانید برای قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی بجنگید.

تارتار در ادامه به شرایط ذوب‌آهن پرداخته و گفت: ما شرایط خوبی داریم، هرچند که بودجه ما محدود است اما ساختار بسیار قوی داریم و باشگاه در این مورد دغدغه‌ای برای ما باقی نگذاشته و تمام تمرکز ما بر روی مسائل فنی است. امیدوارم فردا با ارائه یک بازی خوب 3 امتیاز بازی را به دست آوریم.

وی در پایان افزود: امیدوارم فردا شاهد یک بازی خوب از هر 2 تیم باشیم و تیمی که استحقاق پیروزی را دارد، به هدفش دست پیدا کند.

انتهای پیام/170/ف

نظر شما