شناسهٔ خبر: 51185391 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال

گل گهر سیرجان ۴ - سپاهان اصفهان ۲ ؛ بازگشت باشکوه قلعه نویی با شکست نویدکیا

گل گهر موفق شد با شکست سپاهان به صورت موقت صدرنشین شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۱۵ تیم‌های گل گهر و سپاهان در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند.

در پایان این بازی با نتیجه ۴ بر ۲ به سود گل گهر سیرجان به پایان رسید تا این تیم به صورت موقت صدرنشین شود. 

ترکیب سپاهان :

کریستوفر کنت، گئورگی ولسیانی، عزت‌الله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، مسعود ریگی، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، محمدرضا حسینی، یاسین سلمانی و شهریار مغانلو

سرمربی : محرم نویدکیا 

ترکیب گل گهر:

محسن فروزان، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، نوید عاشوری، مهدی تیکدری، رضا شکاری، سعید صادقی، مسیح زاهدی، محمدرضا خانزاده، شایان مصلح، امین پورعلی

سرمربی: امیر قلعه نویی

در دقیقه 3 گل گهر خیلی زود به گل می رسد. ضربه ایستگاهی میزبان را آرمین سهرابیان به گل تبدیل می کند.

در دقیقه 40 شایان مصلح توپ را از سمت چپ روی دروازه سپاهان ارسال کرد اما سانتر او با ضربه سر عزت‌الله پورقاز برگشت داده شد که در برگشت مهدی تیکدری با شوتی تماشایی توپ را به گوشه دروازه سپاهان فرستاد تا پیروزی شاگردان قلعه‌نویی در نیمه اول تثبیت شود.

در دقیقه 55 روی یک ضد حمله سریع، تیکدری در سمت راست استارت خود را شروع می کند. او با یک ضربه زیبا گل سوم گل گهر را می زند تا میزبان با سه گل پیش بیفتد.

در دقیقه 58 سپاهان یکی از گل های خورده را جبران می کند. پاس عرضی بازیکن سپاهان از سمت چپ ارسال می شود که دانیال اسماعیلی فر در دهانه دروازه توپ را به گل تبدیل می کند.

در دقیقه 88 سعید صادقی روی یک ضد حمله سریع با کریستوفر نت تک به تک می شود و با یک ضربه زمینی گل چهارم گل گهر را به ثمر می رساند.

در دقیقه 94 با پاس محمدرضا خلعتبری، درون محوطه جریمه سپاهان دانیال اسماعیلی‌فر صاحب توپ شد و توانست با ضربه‌ای دقیق گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند.

 

نظر شما