شناسهٔ خبر: 51178981 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سپاه نیوز | لینک خبر

در پی درگذشت حجت الاسلام حیدری نماینده امام (ره) در سپاه کردستان صورت گرفت ؛ پیام تسلیت فرمانده کل و نماینده ولی فقیه در سپاه

سپاه نیوز : سرلشکر حسین سلامی و حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی در پیام مشترکی رحلت حجت الاسلام نورالدین حیدری نماینده امام در سپاه کردستان در دوران دفاع مقدس را تسلیت گفتند.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش سپاه ؛ در پی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین نورالدین حیدری نماینده حضرت امام (ره) را در سپاه کردستان طی دوران دفاع مقدس، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در پیام مشترکی رحلت وی را تسلیت گفتند .

 

متن پیام به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

انالله و انا الیه راجعون 

عروج مجاهد نستوه ، عالم وارسته ابوالشهید حجت الاسلام و المسلمین نورالدین حیدری نماینده حضرت امام (ره) در سپاه کردستان طی دوران دفاع مقدس را به خاندان مکرم و آحاد مصیبت دیدگان  و همرزمان وی در سنگرهای دفاع از استقلال ، امنیت، عزت،شرافت و فضیلت ایران اسلامی تسلیت عرض می نماییم. 

 

این چهره خدوم و انقلابی ، تلاشهای مجاهدانه و صادقانه خود در خدمت  به فرهنگ و ارزش های اسلام ناب محمدی(ص)  و پیشبرد آرمان های بلند انقلاب و تعمیق وحدت و اخوت مردم غیور و شریف غرب کشور طی بیش از چهاردهه  اخیر را به مثابه میراثی بزرگ  و سرمایه ای ارزشمند نزد جوان امروز و فردای جامعه  اسلامی به ودیعت نهاد تا راهگشای آنان در عرصه‌های دفاع از مکتب اسلام  و پاسداری از دستاوردهای افتخارآمیز و تمدن ساز انقلاب اسلامی قرار گیرد.

 

 از درگاه خداوند متعال  برای روح بلند آن فقید سعید طلب علو درجات و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین (ع)  نموده و  برای بیت معظم و یادگاران و بازماندگان ارجمند آن مرحوم  صبر جمیل و اجر جزیل توأم با ثبات قدم مسئلت می جوییم. 

 

    سرلشکر پاسدار حسین سلامی

 فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

   عبدالله حاجی صادقی 

   نماینده ولی فقیه در سپاه

نظر شما