شناسهٔ خبر: 51161824 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

محورهای کوهستانی استان گلستان سفیدپوش شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با تاکید براینکه پلیس راه استان از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی و یخبندان ممانعت می کند،از مردم خواست، از ترددهای غیرضروری به ویژه در محورهای کوهستانی خودداری کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازگرگان، مهدی میقانی صبح امروز در حاشیه جلسه هماهنگی دستگاه‌های عضو مدیریت بحران و راهداری زمستانه اظهارداشت: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی و تداوم بارش‌ها تا صبح فردا و لغزندگی جاده‌ها؛ پاسگاه‌های پلیس راه، به همراه داشتن زنجیر چرخ خودروها را کنترل می‌کنند.

به گفته وی، 30 اکیپ راهداری و ترابری در  محورهای برف‌گیر  و راهدارخانه‌ها  مستقر هستند  تا خدمات‌رسانی‌های لازم را در مواقع ضروری بحرانی ارائه دهند.

میقانی اظهار کرد: استان گلستان بیش از 5200کیلومتر انواع  راه‌ها  دارد که  بیشتر از 1700 کیلومتر آن کوهستانی و برف‌گیر  است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان، با اشاره  به تداوم بارش ها تا شامگاه جمعه،ادامه داد: هم استانی‌ها تا حد امکان از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت لزوم از سلامت خودرو مطمئن بوده و به تجهیزات زمستانی مانند لباس گرم، آذوقه، سوخت مورد نیاز و به ویژه زنجیرچرخ، مجهز باشند.

وی افزود: این اکیپ‌ها در23  راهدارخانه ثابت، سیار و ادارات شهرستانی استان مستقر بوده و یا در حال راهداری و درصورت لزوم برف روبی و نمک‌پاشی هستند.

انتهای پیام/581/ی

نظر شما