شناسهٔ خبر: 51160357 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

آمادگی کاپیتان استقلال برای دربی

کاپیتان تیم فوتبال استقلال با بازی خوبی که مقابل نفت آبادان انجام داد، امیدواری را برای کادر فنی به وجود آورد.

صاحب‌خبر -
خبرورزشی -

وریا غفوری که در هفته‌های ابتدایی عملکرد خوبی نداشت، در دیدار برابر نفت آبادان یک نمایش قابل قبول داشت و توانست آمادگی خود را به رخ حریف سنتی‌اش بکشد .

کاپیتان تیم استقلال در دیدار برابر نفت با ارسال یک پاس گل به مهاجم جوان این تیم باعث شد که استقلال برابر نفت شکست را پذیرا نشود و بتواند با کسب یک امتیاز و روحیه خوب، خود را آماده دربی کند.

غفوری که دقایقی در زمین بود، بارها باعث دردسر برای بازیکنان نفت شد و نفوذهای پی درپی داشت که اگر مهاجمان استقلال قدر توپ‌هایش را می‌دانستند، شاید آبی‌ها مقابل نفت سه امتیاز را از آن خود کرده و برنده این دیدار بودند. اگرچه غفوری در اواخر بازی به دلیل یک مصدومیت از ناحیه دوقلوی پا از زمین خارج شد، اما گفته شده مصدومیت وی جدی نیست و می‌تواند با چند جلسه فیزیوتراپی به دربی برسد.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال که از تجربه بالایی در دربی برخوردار است و توانسته به پرسپولیس هم گل بزند انگیزه‌های زیادی دارد تا بتواند هم نمایش خوبی ارائه دهد و هم یکبار دیگر دروازه پرسپولیس را باز کند. غفوری که از محبوبیت بالایی نزد هواداران استقلال برخوردار است، پس از دیدار برابر نفت مورد حمایت هواداران قرار گرفته و مطمئناً تلاش خواهد کرد تا با حضور در دربی و ارائه یک بازی خوب، جواب حمایت هواداران را با پیروی تیمش برابر پرسپولیس بدهد.

نظر شما