شناسهٔ خبر: 51115229 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مثلث | لینک خبر

روبوکیدز کجاست؟

صاحب‌خبر -
آنچه دیگران می خوانند:

پایگاه زمینی آرسو و سامی ‌ دوتا ربات خوشگل و بامزه ی سخنگو که از سیاره ی دیگری اومدن تا بچه های زمینی بهشون انرژی بدن و سیاره و روبونوس رو نجات بدن.

روبوکیدز اولین شهربازی رباتیکی تعاملی در ایران است که با همت جمعی از نخبگان ایرانی برای کمک به رشد روانی و هیجانی کودکانمان در حوزه سرگرمی سال ۱۳۹۶ تاسیس شد. با ورود به این شهربازی شما و کودکتان وارد دنیای رباتیکی ما می شوید .

خوش آمدید به پایگاه زمینی ما ! آرسو و سامی دوتا خواهر و برادر رباتیکی هستند که از سیاره ی روبونوس اومدند. چندسال قبل هیولوسی ها به سیاره ی روبونوس حمله کردند و تمام انرژی دوستان روبونوسی رو گرفتند. حالا نوبت بچه های زمینی تا با بازی کردن در روبو کیدز از طریق کهربای انرژی برای سیاره ی خاموش شده ی روبونوس انرژی بفرستند و جون روبونوسی ها رو برگردونند!

شهربازی روبو کیدز شامل ۷ ایستگاه است:

۱. ایستگاه شن بازی تعاملی: یه اتاق شن بزرگ که صرفا شن بازی معمولی نیست و بچه ها با ورود به این ایستگاه، با داستان ماهی هایی که باید قدر حل مسئله کودکان، از دست کوسه ها نجات پیدا کنند  و خگوش کوچولوهایی که بدنبال مامان خودشون هستند و نیاز به پیدا کردن مسیری روی شن ها برای رسیدن به مامانشون دارند ، مشغول بازی می شوند.

۲. ایستگاه اتاق جادویی: همانطور که از اسمش پیداست یه اتاق پر از اتفاق های هیجان انگیز تکنولوژی محور است که بچه ها با کمک سایه های دست علاوه بر بازی، مهارت های حسی و حرکتی خود را نیز تقویت می کنند.

۳. ایستگاه ماجراجویان: بچه ها با ورود به ایستگاه ماجراجویان در یک هزارتوی پرماجرا ( سافت پلی) در جست و جوی استخر توپ، سرسره ی لوله ای، پل معلق و تونل های ماجراجویانه و کارخانه ی ابر با تشکچه ابری بزرگ و کارخونه ی خاله بازی با کلی بازی های فکری ، مشغول بازی می شوند!

۴. ایستگاه ماشین های روبونوسی: اگر کودک شما دارای روحیه ای رقابت طلب و عاشق مسابقه است، حتما این ایستگاه را تجربه کنید.

ـروبو فایت: دوتا ماشین روبونوسی هستند که با تیر و بمب به کمک بچه ها از طریق ماشین های کنترلی با همدیگر مبارزه می کنند 

ـروبوریس: دوتا ماشین مسابقه ای در پیستی پر فراز و نشیب که باید از طریق دسته های کنترلی به وسیله ی بچه ها هدایت شوند و برنده کسی است که سریع تر این مسیر پر پیچ و خم را طی کند.

۵. ایستگاه روبونوس دونده: در این ایستگاه بچه ها ، تجربه ورود به دنیای آرسو رو از طریق  Xbox دارند. علاوه بر روبونوس دونده، بازی های ایرهاکی و پی اس فور نیز شامل این ایستگاه می شود.

۶. ایستگاه کارخانه انرژی: یه کارخونه رباتیکی که بچه ها با حل کردن ماز های دیواری صاحب توپ انرژی می شوند که با قراردادن در کهربای انرژی، تمام انرژی خود را برای نجات سیاره ی روبونوس به فضا می فرستند. 

راستی! 

در ایستگاه اخر، یکی از سفینه های آرسو و سامی که خودشون بهش میگن قارتوتک، هم قرار داره که بچه ها می توانند در این سفینه تجربه سفینه نوردی و خلبانی داشته باشند. شما هم به عنوان همراه می توانید کمک خلبان، کاپیتان کوچولوی ما باشید.

آرسو در بدو ورود به استقبال بچه ها میاد و سعی میکنه باهاشون دوست بشه. شنیدن قصه ی سفر آرسو و سامی به زمین از زبان خود آرسو بسیار شنیدنی تر است.

۷. . ایستگاه ترامپلین تعاملی: بچه ها عاشق بپر بپر کردن و تخلیه انرژی از طریق جامپینگ هستند، حالا تصور کنید این جامپینگ به صورت تعاملی با هدف تقویت قدرت بینایی و درک سریع محرک های محیطی برای کودکان اتفاق بیوفتد!

در روبو کیدز شما می توانید کودکانتان را برای ساعت ها به ما بسپارید چراکه مجموعه ما مربیانی متعهد و خوش برخورد با آگاهی کامل از روانشناسی کودک دارد که عاشقانه از کودکان شما مراقبت می کنند و  شما با خیال راحت می توانید در باغ کتاب چرخ بزنید.

محصولات روبوکیدز:

روبوکیدز در حال حاضر 2 محصول آمادده فروش داره:

  • سامی باکس: یک جعبه مکعب مستطیل چوبی است که برای تمام وجه‌های آن بازی های جداگانه ای طراحی شده است. سامی باکس یک جعبه جادویی با 15 بازی متنوع و اگر میخواهید تعداد زیادی بازی را یکجا و با قیمت فوق‌العاده داشته باشید سامی باکس یک هدیه مناسب برای عزیزان شما میباشد.
  • بازی فیجی: فیجی یک هوش مصنوعی است که با استفاده از تلفن همراه و استند مخصوص خود حرکات و رفتار های کودک را در بازی های مختلف رصد می کند و با استفاده از بازی های گوناگون ترکیبی از آموزش و سرگرمی را برای کودک شما فراهم می کند.

نحوه ی پذیرش در روبوکیدز: 

  1. پکیج کامل ایستگاه ها
  2. استفاده به صورت ایستگاهی

اگر به دنبال مکانی شاد و پرانرژی به همراه تجربه ای جدید برای بازی کودکان خود هستید، حتما یه سر به پایگاه زمینی آرسو در باغ کتاب تهران واقع در اتوبان حقانی غرب به شرق، بزنید.

آرسو موقع خداحافظی از بچه ها قول دیدار دوباره رو  میگیره! چون سیاره ی روبونوس به کمک ما بچه های زمینی نیاز داره تا بتونه دوباره روشن بشه.

 

نظر شما