شناسهٔ خبر: 51102005 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

استاندار سمنان: واحدهای راکد استان سمنان فعال می‌شوند

گروه استان‌ها- استاندار سمنان با اشاره به برنامه‌ها برای رونق واحدهای تولیدی این استان گفت: افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی فعال و راه‌اندازی واحدهای راکد در این استان پیگیری می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سید محمدرضا هاشمی شامگاه گذشته در نشست جلسه هم اندیشی احیای واحدهای راکد استان سمنان اظهار داشت: برای اینکه واحدهای راکد فعلی دوباره فعال و راه‌اندازی شوند باید بانک‌ها مصوبات ستاد رونق تولیدی را اجرایی کنند.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی واحدهای راکد تولیدی و همچنین افزایش ظرفیت واحدهای فعال کنونی در رونق اقتصادی استان سمنان بسیار مؤثر است تصریح کرد: تلاش برای حفظ وضعیت مطلوب واحدهای تولیدی در دستور کار است.

استاندار سمنان با اشاره به برنامه‌ها برای راه‌اندازی واحدهای راکد تولیدی این استان تصریح کرد: علاوه بر تلاش برای راه‌اندازی واحدهای راکد تلاش می‌کنیم تا تولید استان نیز تقویت شود.

هاشمی از توجه به معیشت، اقتصاد و کسب و کار به عنوان اولویت‌های کاری خود نام برد و افزود: یکی از برنامه‌های اصلی در حوزه تولید افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی است که به صورت جدی دنبال می‌شود.

وی  بر ضرورت رفع مشکلات واحدهای تولیدی تأکید کرد و گفت: بانک‌های عامل استان سمنان برای کمک به بخش تولیدی مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را اجرایی کنند.

استاندار سمنان همچنین بر ضرورت اهتمام بانک‌های عامل در راستای رفع موانع تولید و ارتقا شاخص اشتغال در این استان تأکید کرد و افزود: اگر بانک‌ها به این مهم توجه نکرده برخوردهای لازم انجام می‌شود.

هاشمی بر ضرورت برگزاری مستمر  جلسات هم اندیشی احیای واحدهای راکد تأکید کرد و گفت : برای توسعه استان در حوزه‌های صنعت، گردشگری و کشاورزی باید از ظرفیت نخبگان بهره گرفت.

انتهای پیام/363/ش

نظر شما