شناسهٔ خبر: 51022000 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

درخواست فوری فرهاد مجیدی درباره یامگا و ژستد

فرهاد مجیدی از مدیران استقلال خواسته است مجوز بازی یامگا و رودی ژستد را هرچه زودتر بگیرند.

صاحب‌خبر -
خبرورزشی -

تیم استقلال در حالی  در سیرجان به مصاف گل گهر رفت که در آستانه این مسابقه اعلام شد «رودی ژستد» و «کوین یامگا» حق حضور در این مسابقه را ندارند! این در حالی بود که فرهاد مجیدی سرمربی استقلال این دو بازیکن را در ترکیب خود قرار داده و دقایقی با ناظر مسابقه برای حضور آنها در دیدار با گل گهر سیرجان چانه می‌زد اما بی فایده بود.

فریبرز محمودزاده مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد ابطال مجوز موقت بازی دو بازیکنان استقلال گفت: سازمان لیگ همواره با همه باشگاه‌ها در چارچوب قوانین و مقررات همکاری می‌کند و به جهت احترام به هواداران و کمک قانونی به فوتبال نیز با وجود اینکه باشگاه استقلال ضمانت‌های بانکی لازم را برای استفاده از یامگا و ژستند ارائه نکرده بود، با این حال با مساعدت مسئولین فدراسیون و سازمان لیگ، مجوز موقتی برای این دو بازیکن صادر شد تا باشگاه استقلال زمان برای ارائه ضمانت بانکی را در اختیار داشته باشد.

در نهایت در تاریخ ۲۲ آبان ۱۴۰۰ سازمان لیگ در نامه‌ای رسمی و محرمانه به باشگاه استقلال اعلام کرد که مجوز موقت و مشروط این دو بازیکن به دلیل عدم ارائه تضامین بانکی لغو شده است. حتی به صورت شفاهی نیز به عوامل باشگاه استقلال این موضوع یادآوری شد. باشگاه استقلال نیز نسبت به تذکرهای قانونی سازمان لیگ بی توجهی کرد.

حالا شنیده می شود فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال از مدیران باشگاه خود خواسته است مجوز بازی یامگا و رودی ژستد را هرچه زودتر بگیرند چرا که برای بازی با صنعت نفت آبادان به هر دو نیاز مبرم دارد.

گفتنی است دیدار دو تیم اسقلال و صنعت نفت روز دوشنبه آینده در آبادان برگزار خواهد شد.

نظر شما