شناسهٔ خبر: 50986339 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آیت‌الله دری نجف‌آبادی: تیم مدیریتی جدید استان مرکزی از ظرفیت‌های اقتصادی برای بهبود معیشت مردم استفاده کند

گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: تیم مدیریتی جدید استان مرکزی از ظرفیت‌های اقتصادی برای بهبود معیشت مردم استفاده کند.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی صبح امروز در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی با اشاره به آغاز به‌کار تیم مدیریتی جدید استان اظهار داشت: تقویت سطح معیشتی مردم و به‌ویژه دهک‌های پایین جامعه باید مورد توجه تیم مدیریتی جدید استان باشد و با استفاده حداکثری از ظرفیت‌های تولیدی و اقتصادی استان باید در این راستا گام‌های بلندی برداشته شود.

وی افزود: بنابراین راهبرد اصلی مسئولان استان باید برطرف‌کردن مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم باشد، تیم مدیریتی جدید توجه داشته باشد که در قبال مسئولیت‌های محوله باید در محضر خدا پاسخگو باشد بنابراین حرکت در راستای اهداف‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی را باید مورد توجه قرار دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: یکی از تکالیف مهم در راستای جلب اعتماد عمومی جامعه، شفاف‌سازی فعالیت‌ها در دستگاه‌های مختلف است که این مهم باید سرلوحه کار دستگاه‌های اجرایی استان باشد. جلب رضایت و اعتماد عمومی از بزرگترین سرمایه‌های کشور محسوب می‌شود که نتیجه آن وحدت و همدلی مردم با مسئولان است و علاوه بر این توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و در نطفه‌خفه می‌کند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به اینکه همراهی هدفمند مردم و مسئولان لازمه حفظ و تقویت امنیت و اقتدار نظام اسلامی است، گفت: وظیفه اصلی مدیران در نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش در راستای پیشرفت و شکوفایی جامعه و تقویت بنیه اقتصادی ملت است. مدیران و مسئولان در هر رده و سطحی که هستند باید انگیزه‌های الهی و افزایش رضایتمندی عمومی را سرلوحه کار خود قرار دهند و به عنوان خادمان مردم در سنگر مدیریت باید تلاش صادقانه در راستای ماموریت‌های محوله را همواره مد نظر داشته باشند.

انتهای پیام/712/ ز

نظر شما