شناسهٔ خبر: 50906933 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شهدای ایران | لینک خبر

طرح ملی من قرآن را دوست دارم اجرا می‌شود

طرح ملی من قرآن را دوست دارم که از سوی اعتاب مقدسه و بقاع متبرکه راه اندازی شده است، این امکان را فراهم می‌کند تا زائران روخوانی قرآن کریم را فرا بگیرند.

صاحب‌خبر -
به گزارش شهدای ایران، آقای اسماعیل شادالویی از اساتید فن قرائت قرآن، در محفل انس و معارف قرآن کریم در قم و در سالن اجتماعات ساختمان شماره ۲ نمایندگی، ولی فقیه در امور حج و زیارت برگزار شد به ارائه «طرح ملی من قرآن را دوست دارم» پرداخت.

وی با بیان اینکه طرح ملی و رایگان «من قرآن را دوست دارم» به روش خودآموز اجرا می‌شود، گفت: بسیاری از زائران علاقه‌مند به تلاوت قرآن کریم هستند، اما به دلایلی صحیح خوانی و روخوانی قرآن را کامل فرا نگرفته‌اند و دوست دارند کلام خدای متعال را به صورت صحیح تلاوت کنند.
این استاد فن قرائت قرآن افزود: طرح ملی «من قرآن را دوست دارم» که از سوی اعتاب مقدسه و بقاع متبرکه ارائه شده است، این امکان را فراهم می‌کند که زائران با روش خودآموز و با بهره‌مندی از تدریس استاد احمد ابوالقاسمی در مدت ۱۴ جلسه، روخوانی قرآن کریم را فرا بگیرند.

وی از آموزش آسان، سریع و با کیفیت، پشتیبانی توسط معلمان مجرب برای رفع اشکال و انجام آزمون شفاهی، اعطای گواهینامه رسمی و معتبر، شرکت قبول شدگان در قرعه کشی هفتگی جوایز نقدی و متبرک و آمادگی برای شرکت در دوره‌های بعدی آموزش قرآن کریم به عنوان مزایای این طرح نام برد.

آقای شادالویی از روانخوانی، تجوید، صوت و لحن، معارف و مفاهی م و تدبر در قرآن کریم به عنوان دوره‌های بعدی آموزش قرآن کریم نام برد و گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی quranlove.net مراجعه کنند و یا با شماره ۱۳۸ تماس بگیرند.

برچسب‌ها:

نظر شما