شناسهٔ خبر: 50905549 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

کسب سه مدال رنگارنگ در دوازدهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو

موج نیوز

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از کسب سه مدال رنگارنگ توسط دانش‌آموزان مازندرانی در دوازدهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، علیرضا سعدی پور با بیان اینکه مرحله اول دوازدهمین دوره المپیاد نانو در مرداد ماه سال جاری برگزار شد، اظهار داشت: بیش از 500 نفر از مرحله اول که حائز شرایط بودند، به دومین مرحله این رقابت راه یافتند.

وی ادامه داد: مرحله دوم این رقابت در 18 شهریور ماه در 45 حوزه در سراسر کشور برگزار شد که 30 نفر وارد مرحله نهایی (عملی) المپیاد دانش آموزی نانو شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با تأکید بر اینکه مرحله نهایی این دوره از 20 آبان ماه آغاز شد و تا روز جمعه 28 آبان ماه ادامه داشت، خاطرنشان ساخت: المپیاد دانش‌آموزی نانو رویداد مورد تأیید بنیاد ملی نخبگان است و در راستای تفاهم‌‌نامه میان سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، در سال جاری با همکاری و هماهنگی این دو نهاد برگزار شده است.

وی با تبریک این موفقیت به جامعه فرهنگیان استان مازندران گفت: محمدعلی کاظمی از مرکز شهید بهشتی ساری1 برنده مدال نقره، کیارش غلامپور از مرکز تیزهوشان شهید بهشتی بابل برنده مدال نقره و مهیار معصومی از مرکز تیزهوشان شهید بهشتی بابل برنده مدال برنز شدند.

به گزار موج مازندران، المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو فعالیتی است که از سوی ستاد توسعه فناوری نانو برگزار می‌شود و این رقابت ترکیبی از رقابت همزمان در حیطه تئوری و عملی در حوزه نانو فناوری است.

تاکنون یازده دوره المپیاد دانش‌آموزی نانو در مراحل مختلف به صورت آزمون تئوری در سطح کشور و یک اردوی علمی - عملی برای برگزیدگان مراحل تئوری برگزار شده است و برگزیدگان نهایی با توجه به آزمون‌های مرحله عملی معرفی شده‌اند

نظر شما