شناسهٔ خبر: 50903803 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

امام جمعه جدید چالوس:

نماز جمعه قرارگاه فرهنگی کشور است

موج نیوز

امام جمعه جدید چالوس گفت: نماز جمعه قرارگاه فرهنگی کشور در طول انقلاب بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام سید داوود موسوی اظهار داشت: افتخار من این است به عنوان یک بسیجی کوچک در آغاز هفته بسیج به عنوان امام جمعه شهرستان چالوس معارفه شدم.

وی ادامه داد: از نظر فرهنگی و اجتماعی شهرستان محمودآباد و شهرستان چالوس نزدیک به هم هستند و امروز افتخار خدمت در شهرستان چالوس را دارم.

حجت الاسلام موسوی اذعان داشت: من در 26 سال خدمت در سنگر امام جمعه در شهرستان چالوس که به فرموده مقام معظم رهبری چالوس قدمگاه 21 هزار شهید گیلان و مازندران است و شهری که چهار شهید مدافع حرم تقدیم کرده است به عنوان امام جمعه توسط شورای سیاستگذاری معارفه می شوم.

وی گفت: جایگاه نماز جمعه قرارگاه فرهنگی در انقلاب بوده و حامی خدمتگزاران بوده و امامان جمعه به تبعیت از رهبر معظم انقلاب خدمات را برجسته می کند.

امام جمعه چالوس گفت: من در کنار مردم از خدمات و تلاش صادقانه مدیران تشکر می کنم و همواره پیگیر مشکلات و دغدغه های مردم خواهم بود.

وی افزود: برای مدیریت امور فرهنگی و حمایت های عرصه فرهنگی دفتر امام جمعه برای همه باز است.

حجت الاسلام موسوی بیان داشت: امروز کسب رضایت مردم اساسی ترین‌ وظایف در این دوران اساسی است و بنده با تمام ظرفیت و اعتبار آبروی خودم را برای مدیرانی که انقلابی، جهادی و برای رفع مشکل هستند می گذارم.

وی بیان داشت: بر این باورم امام جمعه، امام اتحاد، برادری انسجام و وحدت است و در دفاع از همه ارزشهای دینی و اسلامی است و نگاه بنده این است اصل برای ما کرامت مردم است.

نظر شما