شناسهٔ خبر: 50776993 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

حسن همتی در گفت‌وگو با افکارنیوز:

دولت سیزدهم با مدیران جهادی و جوان مشکلات مردم را بر طرف کند

همتی تأکید کرد: مردم کشور در حال حاضر از مسئولان اجرایی و دولتی دل بریده‌اند و در حوزه‌های انتخابیه تمام امیدشان به نمایندگان است. لذا ما از دولت سیزدهم انتظار داریم به وعده‌های که به مردم داده است عمل کند. هرچند می‌دانیم دولت تازه‌کار است اما اکنون زمان اتلاف وقت نیست.

صاحب‌خبر -

حسن همتی ، نماینده مردم تکاب و شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با «افکارنیوز» در مورد نشست رئیس‌جمهور با نمایندگان مجلس و تأثیر تداوم این دیدارها تأکید کرد: ما دیداری با شخص رئیس‌جمهور داشتیم که این دیدار بسیار صمیمی و خوب برگزار شد.

وی افزود: طبیعتاً دولت محترم به دنبال انجام کار است و مجلس هم با همین هدف پیش می‌رود. سعی و تلاش دولت و مجلس باید به صورتی باشد که بدون مطرح کردن موضوعات شخصی یا حزبی تعامل کاملی با یکدیگر داشته باشند.

همتی گفت: اگر این دو قوه با یکدیگر تعامل نداشته باشند کارها درست و مناسب پیش نمی‌رود و تنش‌هایی به وجود می‌آید. شخص رئیس‌جمهور و دولت سیزدهم همگی تعامل‌پذیر هستند اما مجلس و نمایندگان انتظارات بیشتری برای حل مشکلات مردم‌دارند.

دولت سیزدهم با مدیران جهادی و جوان مشکلات مردم را بر طرف کند

*مردم از مسئولان اجرایی کشور تا حد زیادی دل بریده‌اند

این نماینده مجلس ادامه داد: امروز در حوزه انتخابیه‌ها مردم از نمایندگان خودشان توقع‌های زیادی دارند و تا حدودی از مسئولان اجرایی کشور دل بریده‌اند و چون نماینده خودشان را به‌عنوان یک ناجی می‌بینند تمام حل مشکلات را از او طلب می‌کنند.

او اظهار می‌کند: ما هم از دولت محترم و عوامل اجرایی آن انتظار داریم به وعده‌هایی که به مردم داده‌اند عمل کنند و باید انعطاف لازم را برای حل مشکلات مردم داشته باشند و پیگیر حل این مشکلات باشند.

همتی می‌گوید: ما در مجلس اهل تعامل هستیم و بسیاری از موارد را با مدیران اجرایی منطقه و استانداری که جدیداً معرفی‌شده است که قابلیت‌های بالایی دارند همکاری کنیم تا بخش زیادی از مشکلات حل شود.

نماینده مردم تکاب در مجلس خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات اصلی و دغدغه‌های مردم این روزها مشکلات معیشتی و اقتصادی است و بیشتر فشار بر روی ما این است که چرا دولت فکری برای حل این موضوعات نمی‌کند.

وی در انتها متذکر شد: البته این را ما می‌دانیم که دولت تازه‌کار است اما باید با گذاشتن مدیران جوان، انقلابی کارهای جهادی شروع کنند. امروز دیگر شرایط به‌گونه‌ای نیست که بگوییم باید 8 ساعت یا 6 ساعت کارکنیم. باید مدیران جهادی و 24 ساعته انتخاب کنند تا کارها به‌سرعت به نتیجه برسد. لذا هر کمکی هم از طرف مجلس نیاز باشد ما انجام می‌دهیم.

 

نظر شما