شناسهٔ خبر: 50759532 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آغاز عملیات حشد شعبی و ارتش عراق از ۸ محور در سلسله جبال حمرین

منابع عراقی از عملیاتی خبر دادند که از بامداد امروز شنبه در هشت محور در سلسله جبال «حمرین» علیه تروریست‌های داعش شروع شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سازمان حشد شعبی عراق از عملیاتی خبر داد که نیروهای حشد شعبی و ارتش عراق علیه داعشی‌ها در هشت محور شروع کرده‌اند.

نیروهای نظامی عراق از بامداد امروز (شنبه 13 نوامبر) عملیاتی را در 8 محور در رشته‌کوه‌های حمرین علیه تروریست‌های داعش آغاز کردند.

بر اساس بیانیه رسمی سازمان حشد شعبی این عملیات در منطقه میان جاده بغداد ـ کرکوک و جاده «قره تپه» در رشته‌کوه‌های حمرین برگزار می‌شود.

این بیانیه افزود که مسئولیت اجرای عملیات در 4 محور بر عهده ارتش و در 4 محور دیگر بر عهده نیروهای حشد است.

در این بیانیه تأکید شده که این عملیات بر اساس اطلاعات دقیق امنیتی و تعقیب تروریست‌ها و رصدهای روزانه و با حمایت نیروهای هوایی ارتش عراق برگزار می‌شود.

در بیانیه سازمان حشد شعبی عراق آمده است: چهار محور شمالی وشرقی مسئولیتش با نیروهای ارتش و چهار محور جنوبی و غربی مسئولیتش با نیروهای عملیات دیالی حشد شعبی شامل تیپهای یکم، 110، 23 و تیپ نداء دیالی است.

علاوه بر آن یگان‌های خنثی کننده مواد منفجره و امدادرسانی پزشکی هم در این عملیات حضور دارند.

در بیانیه سازمان حشد شعبی عراق آمده است: این عملیات علیه داعشی‌هایی انجام می‌شود که مرتکب جنایاتی علیه غیرنظامیان شده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما