شناسهٔ خبر: 50755382 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

عملیات امنیتی الحشد الشعبی برای تعقیب داعش در "دیاله" عراق

ابنا

نیروهای الحشد الشعبی عراق امروز از اجرای عملیات امنیتی برای تعقیب بقایای داعش در کوه های حمرین در منطقه "دیاله" خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ نیروهای الحشد الشعبی عراق امروز از اجرای عملیات امنیتی برای تعقیب بقایای داعش در کوه های حمرین در منطقه "دیاله" خبر داد.

در الحشد الشعبی آمده است که این عملیات از هشت محور در منطقه محدود به جاده بغداد ـ کرکوک جاده ای در رشته کوه حمرین در دیاله و راه "قره تبه" برای تعقیب بقایای داعش آغاز شد.

در این بیانیه آمده است: این محورها به شمالی و شرقی تقسیم شدند که چهار محور آن به نیروهای ارتش محول شد و چهار محور جنوبی و غربی به عهده فرماندهی بخش عملیات دیاله در حشد الشعبی و تیپ های ۱۱۰، ۴ و ۲۳، تیپ فراخوان دیالی و همچنین ادارات پشتیبانی کنترل و مهندسی مواد منفجره، ارتش، نیروهای حشد الشعبی و بقیه ادارات بود.

این بیانیه تاکید کرد: اجرای این عملیات امنیتی بر اساس منابع اطلاعاتی برای ردیابی فعالیت دشمن، رصدهای روزانه و ردیابی هسته های داعش که علیه غیرنظامیان جنایت می کردند، صورت گرفت و نیروی هوایی عراق و هوانوردی ارتش، یگان های پیشرفته را تحت پوشش قرار دادند.

............................
پایان پیام/ 167

نظر شما