شناسهٔ خبر: 50737437 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل راهداری آذربایجان غربی:

هیچ محور اصلی و شریانی در سطح آذربایجان غربی مسدود نیست

ارومیه - مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: با وجود بارش برف در برخی از محورهای استان هیچ محور اصلی و شریانی در سطح استان مسدود نیست.

صاحب‌خبر -

ارسلان شکری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش برف و کندی روند تردد در محورهای ارتباطی استان اظهار کرد: در پی بارش برف در برخی از محورهای آذربایجان غربی از عصر دیروز ۲۰ آبان تا صبح امروز ۲۱ آبان و در پی تلاش راهداران هیچ محور اصلی و شریانی در سطح استان مسدود نیست.

وی ادامه داد: راهداران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در محورهای شهرستان‌هایی همچون سلماس، ارومیه، مهاباد، اشنویه، تکاب، شاهین دژ، پیرانشهر مشغول عملیات برف روبی و نمک پاشی بوده و هستند که با تلاش شبانه روزی این عزیزان کلیه محورهای درگیر برف باز بوده و تردد روان در آنها جریان دارد.

شکری با تاکید به ضرورت رعایت توصیه‌های ایمنی افزود: به دلیل برودت هوا امکان لغزندگی در سطح جاده‌های استان وجود دارد که باید هم استانی‌ها از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت ضرورت وسایل و تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: شهروندان قبل از سفر حتماً با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی تماس گرفته و از وضعیت راه‌ها جویا شوند.

نظر شما