شناسهٔ خبر: 50714843 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور:

۵ درصد واحدهای مسکونی هر استان ویژه ایثارگران بدون مسکن است

سمنان- رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بابیان اینکه موضوع مسکن خانواده‌های شهدا و ایثارگر در دست پیگیری است، گفت: پنج درصد واحدهای مسکونی هر استان ویژه ایثارگران بدون مسکن است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی شامگاه چهارشنبه در حاشیه جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان سمنان در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه اصلی‌ترین موضوع سفر یک‌روزه به سمنان نشست با خانواده‌های شهدا و نشستن پای درد و دل این عزیزان است، ابراز داشت: اصلی‌ترین نگرانی این خانواده‌ها برای اسلام، انقلاب و حوزه‌های فرهنگی است.

وی بابیان اینکه پروژه‌های نیمه‌تمام و گلزارهای شهدا در استان سمنان سامان‌دهی می‌شود، افزود: اگرچه می‌دانیم بسیاری از این خانواده‌ها مشکلات عدیده‌ای نیز دارند لذا تمامی موارد احصا و با کمک استاندار و سایر دستگاه‌های اجرایی برای حل آن گام خواهیم برداشت.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بابیان اینکه موضوعاتی نظیر مسکن خانواده‌های ایثارگر نیز در دستور کار قرار دارد، ابراز داشت: در وزارت مسکن و شهرسازی مقرر شد تا پنج درصد واحدهای مسکونی ساخته‌شده هر استان به ایثارگران بدون مسکن تعلق‌گرفته شود.

قاضی‌زاده هاشمی بابیان اینکه استخدام فرزندان خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران نیز پیگیری می‌شود، تصریح کرد: در این خصوص با سازمان اداری و استخدامی برای اجرای قانون به‌کارگیری فرزندان شهدا و ایثارگران رایزنی‌های لازم صورت گرفته است.

وی ضمن بیان اینکه برنامه‌هایی نظیر اشتغال آفرینی و تسهیلات و غیره نیز بر اساس نیاز هر استان تبیین و اجرایی می‌شود، افزود: در همه این طرح‌ها سرانه استان‌ها مشخص و تعیین‌شده است.

نظر شما