شناسهٔ خبر: 50710403 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

وضعیت عملکرد ادارات کل بنیاد شهید در استان‌ها ارزیابی می‌شود

گروه استان‌ها- رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از بررسی عملکرد ادارات کل بنیاد شهید در سفرهای استانی مدیران ستادی این بنیاد خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به استان سمنان که هفته گذشته انجام شد، گفت: آیت‌الله رئیسی در جمع نخبگان و ایثارگران این استان قول حضور بنده به عنوان رئیس بنیاد شهید را به این استان دادند.

وی با اشاره به اینکه سفرهای استانی جزو برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران است که بنابر دستور رئیس‌جمهور این سفر به استان سمنان زودتر از موعد انجام شد، افزود: در این سفرها وضعیت عملکرد ادارات کل بنیاد شهید و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگر، پیگیری امور خانوادها و حضور در شورای اداری استان و شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دستور کار قرار دارد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگر استان سمنان جزو برنامه‌های سفر استانی بنده به سمنان است.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به خط مشی بنیاد شهید امور ایثارگران گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و حفظ کرامت و خانواده‌های شهدا و ایثارگر اولویت‌های مهم این بنیاد است.

وی با اشاره به رویکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مشکلات فرهنگی و معیشتی ایثارگران در برنامه‌های جدید با قوت و قدرت پیگیری می‌شود.

به گزارش تسنیم، استقبال رسمی از معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با حضور سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان و جمعی دیگر از مسئولان استان در آستان امامزاده اشرف (ع) انجام شد.

امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی در بدو ورود به استان سمنان به ساحت نورانی امامزاده اشرف (ع) و شهدای والامقام این استان ادای احترام کرد.

انتهای پیام/363/ ت

نظر شما