شناسهٔ خبر: 50705734 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

فوتبال ملی

ترکیب تیم ملی ایران برابر تیم ملی لبنان مشخص شد

یک رسانه ویتنامی با اشاره به ۵ تقابل اخیر دو تیم ایران و لبنان مدعی شد در صورت پیروزی شاگردان دراگان اسکوچیچ (Dragan Skočić) در آستانه صعود به جام جهانی قطر قرار می گیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین، یک رسانه ویتنامی( hethao۲۴۷.vn) با اشاره به دیدار تیم های ملی فوتبال کشورمان و لبنان از ترکیب احتمالی دو تیم در این مسابقه رو نمایی کرد.

این رسانه با اشاره به شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان و اینکه مهدی طارمی در تازه ترین لیست دراگان اسکوچیچ قرار نگرفته است نوشت:ایران با ۳ برد و ۱ تساوی پس از ۴ بازی اول، وضعیتی بسیار خوب و قبل از بازی مقابل لبنان، اعتماد به نفس بالایی دارد. ضمن اینکه تاریخ هم به نفع تیم غرب آسیا است که این تیم در ۵ تقابل اخیر مقابل لبنان ۴ برد داشته است.در صورت پیروزی، شاگردان دراگان اسکوچیچ (Dragan Skočić) در یک قدمی صعود به مرحله نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قرار می گیرند.

این رسانه با اشاره به ۵ تقابل دو تیم در سالهای گذشته به نتایج آنها اشاره نموده است:

لبنان ۱- ۴ ایران( انتخابی جام ملت های آسیا ۲۰۱۵)

ایران ۴- ۰ لبنان( مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴)

ایران ۵- ۰ لبنان( مقدماتی جام ملت های آسیا ۲۰۱۵)

لبنان ۱- ۰ ایران( انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴)

لبنان ۰- ۴ ایران( جام آسیا ۲۰۰۰)

همینطور این رسانه با اشاره به اینکه علیرضا جهانبخش یکی از ستاره های ایران در این مسابقات است از ترکیب احتمالی دو تیم خبر داده است:

لبنان( ۲- ۴- ۴):م.مطر، سعد، عمری، ملکی، عاصی، معتوک، مطر، ضائنی، حیدر، کدوح و جرادی

ایران( ۲- ۴- ۴):بیرانوند، محرمی، کنعانی زادگان، خلیل زاده، امیری، قلی زاده، نوراللهی، سامان قدوس، جهانبخش، آزمون و قائدی.

دیدار تیم ملی ایران و لبنان فردا ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

ترکیب تیم ملی ایران برابر تیم ملی لبنان,قائدی در تیم ملی

نظر شما