شناسهٔ خبر: 50705101 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس:

دستور کارهای مجلس در راستای تأمین معیشت خانوارها باشد

نجفی، نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس در تذکری خطاب به هیأت رئیسه گفت: دستورکارهای مجلس در راستای تأمین معیشت خانوارها باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، ابراهیم نجفی اسپیلی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۱۹ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به مدیرعامل سازمان بازآفرینی شهری گفت: علیرغم دستور وزیر راه و شهرسازی قرار بود از تبصره ۸ بودجه ۱۴۰۰ برای توسعه حرم آستانه اشرفیه استفاده شود اما متأسفانه با مکاتباتی که صورت گرفته از این تبصره استفاده نشده و از مسیرهای دیگر برای این امر استفاده شده  که لازم است به این موضوع رسیدگی شود.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به هیأت رئیسه گفت: از هیأت رئیسه انتظار داریم دستورکارهای مجلس در راستای تأمین معیشت خانوارها باشد. همچنین در بحث تک نرخی شدن ارز که در فضای مجازی و فضای حقیقی برای مردم نگرانی ایجاد کرده است، لازم است رئیس سازمان برنامه و بودجه به صحن علنی دعوت شود تا راهکارهای مد نظر را توضیح داده و تبعات تک نرخی شدن ارز را بیان کند.

وی در خصوص طرح جامع مدیریت شهری و روستایی  گفت: این طرح که مطرح شده در مجلس گذشته با آن مخالفت شد لذا در این طرح بحث واگذاری برخی از وظایف به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها مطرح است در حالی که این قانون به بنیاد مسکن واگذار شده و اگر به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها واگذار شود عملاً قدرت اجرایی ندارد.

نظر شما