شناسهٔ خبر: 50658662 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

معاون تعاون مازندران خبر داد

پرداخت ۵۶۱ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی به بنگاه‌های آسیب دیده مازندران

ساری- عبدی، معاون اشتغال تعاون مازندران گفت: تاکنون ۵۶۱ میلیارد تومان تسهیلات برای جبران خسارت های ناشی از کرونا به بنگاه‌های اقتصادی در استان پرداخت شده است.

صاحب‌خبر -

رضا عبدی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه برای جبران خسارت بنگاه های اقتصادی آسیب دیده در کرونا دولت تسهیلاتی را درنظر گرفته است، گفت: تاکنون ۵۶۱ میلیارد تومان تسهیلات برای جبران خسارت ها پرداخت شده است.

وی با اظهار اینکه ثبت نام متقاضیان برای دریافت تسهیلات کرونایی تا پایان آذرماه ادامه دارد، گفت: پرداخت تسهیلات نیز تا پایان بهمن ماه امسال ادامه خواهد داشت.

معاون اشتغال تعاون مازندران با عنوان اینکه ثبت نام از طریق سامانه کارا انجام می شود، افزود: تسهیلات به مجموعه های نظیر استخرهای ورزشی، هتل ها و غیره با نرخ ۱۲ درصد و برای جبران بخشی از خسارت ها ارائه می شود.

عبدی با تاکید بر اینکه نظارت ها توسط بانک و دستگاه های مختلف برای جلوگیری از انحراف تسهیلات انجام می شود، گفت: هدف این تسهیلات کمک رسانی برای تثبیت اشتغال موجود است.

وی با عنوان اینکه بیشتر متقاضیان دریافت تسهیلات کرونایی مربوط به بانک ملی بوده است، گفت: در حال حاضر سقف پرداخت تسهیلات در این بانک تکمیل شده است.

معاون اشتغال تعاون مازندران افزود: مازندران در پرداخت تسهیلات کرونایی رتبه سوم و برتر کشور را کسب کرده است.

نظر شما