شناسهٔ خبر: 50637488 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آزاده: صدرنشینی اتفاق خوبی است اما به این چیزها فکر نمی‌کنیم/ هنوز کار خاصی نکرده‌ایم

هافبک تیم فوتبال پیکان تهران گفت: تمام اعضای مجموعه پیکان کارشان را به نحو احسن انجام می‌دهند و یکدل هستیم تا نتایج خوب‌مان را ادامه بدهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدجواد آزاده در گفت‌وگو با روابط عمومی باشگاه پیکان، درباره پیروزی این تیم مقابل تراکتور در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر که توانستیم از میدان سخت تبریز با دست پر خارج شویم و سه امتیاز حساس را بگیریم. از این نتایج خوشحالیم، اما بازی‌های قبل را فراموش کردیم و تمام تمرکزمان روبه جلوست. باید با تمرکز بالا و تلاش زیاد کارمان را انجام بدهیم و برای موفقیت تیم گام برداریم.

وی درباره گل زیبایی که مقابل تراکتور به ثمر رساند، تصریح کرد: گل اسماعیل بابایی از گل من خیلی زیباتر بود. در صحنه گل، خودم ابتدا خواستم توپ را کنترل کنم، اما دیدم دروازه‌بان حریف از دروازه فاصله گرفته و به همین خاطر سرضرب زدم که خوشبختانه گل شد. همه ما به دنبال موفقیت پیکان هستیم و برای این منظور تلاش می‌کنیم. گل من هم حاصل زحمات کل تیم بود و خوشحالم که گامی در راستای موفقیت تیم برداشتم.

هافبک جوان پیکان با اشاره به بازی با ذوب‌آهن در هفته پیش رو خاطرنشان کرد: قطعاً کار سختی مقابل ذوب‌آهن خواهیم داشت. آنها تیم قدرتمندی هستند و از کادر فنی خوبی سود می‌برند. در مسابقات لیگ برتر هر بازی حکم یک فینال را دارد و اگر یک لحظه غفلت کنید، همه چیز از بین می‌رود. باید تمام تمرکزمان را بگذاریم تا بتوانیم نتایج خوب‌مان را ادامه بدهیم و ان‌شاءالله با برد از زمین خارج شویم.

آزاده درباره شانس صدرنشینی پیکان در صورت برد مقابل ذوب‌آهن گفت: این اتفاق خیلی خوبی است، اما ما اصلاً به این چیزها فکر نمی‌کنیم. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و اصلاً نگاه نمی‌کنیم که کجای جدول ایستاده‌ایم. تمام هدف‌مان در حال حاضر برد مقابل ذوب‌آهن است و برای این کار نیاز به تلاش و تمرکز بیشتر نسبت به گذشته داریم.

وی درباره تمجیدها از پیکان در شروع لیگ اظهار داشت: خیلی‌ها به ما محبت داشتند، اما واقعیت این است که هنوز کاری نکردیم. تازه در شروع مسابقات هستیم و نباید فکر کنیم اتفاق بزرگی رقم زده‌ایم. اصلاً به این مسائل فکر نمی‌کنیم و تلاش‌مان بر این است که بدون توجه به حواشی و اتفاقات در هر بازی بهترین عملکرد را از خود نشان بدهیم.

آزاده خاطرنشان کرد: جا دارد از زحمات مدیریت و کادر فنی و پشتیبانی باشگاه تشکر کنم. همه مجموعه پیکان کارشان را به نحو احسن انجام می‌دهند و یکدل هستیم تا نتایج خوب‌مان را ادامه بدهیم. ان‌شاءالله بدشانسی هم نیاوریم و به چیزی که می‌خواهیم برسیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما