شناسهٔ خبر: 50597170 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

تساوی استقلال و فجر شهید سپاسی / رکورد فرهاد از دست رفت!

صاحب‌خبر -

شفقنا – دو تیم فوتبال فجر شهید سپاسی و استقلال در هفته چهارم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش شفقنا ورزشی، از هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران امروز و از ساعت ۱۶، فجر شهید سپاسی در شیراز میزبان تیم فوتبال استقلال خواهد بود.

استقلالی‌ها که با برتری در هر سه دیدار در رقابتی تنگاتنگ با سپاهان حضور دارند تلاش خواهند کرد که با برتری مقابل میزبان خود سه امتیاز این مسابقه را از شهر شیراز به سوغات ببرند.

فجری‌ها هم که پس سالها به لیگ برتر بازگشته‌اند سعی خواهند کرد در رویارویی با استقلال، حداکثر استفاده را از امتیاز میزبانی ببرند و با متوقف کردن میهمان خود سه امتیاز این بازی را کسب کنند.

ترکیب فجر :

ایمان صادقی، عرفان معصومی، محمد قنبری، علی مولایی، سیروان قربانی، سعید زارع، حمید نعمتی، احمد زنده روح، میلاد احمدی، رضا آقابایی، محمد کاظمی


ترکیب استقلال:

حسین حسینی، محمد دانشگر، حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، وریا غفوری (کاپیتان)، جعفر سلمانی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، کوین یامگا، امین قاسمی‌نژاد، رودی ژستد

کارت زرد:

حمید نعمتی (۵۸)
کوین یامگا (۶۲)
محمد دانشگر (۶۴)

عرفان معصومی (۷۴(

حسین مرادمند (۸۷)

 

شرح گل ها:

فجرسپاسی صفر – استقلال یک (دقیقه ۶۰: کوین یامگا):

کرنر ارسالی روی دروازه فجر و خطای مدافع این تیم روی محمد دانشگر توسط داور پنالتی اعلام شد، این پنالتی توسط یامگا تبدیل به گل شد.

فجرسپاسی یک – استقلال یک (دقیقه ۹۰+۵: سیروان قربانی): ارسال کرنر سعید زارع به روی دروازه با ضربه سیر سیروان قربانی همراه شد و این بازیکن در آخرین ثانیه های بازی گل تساوی را وارد دروازه استقلال کرد.

نظر شما