شناسهٔ خبر: 50596911 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

رونمایی از پنالتی زن جدید استقلال

کوین یامگا بازیکن جدید و خارجی استقلال توانست به طلسم ناکامی آبی ها در ضربات پنالتی پایان دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، قفل دروازه فجرسپاسی بالاخره در دقیقه 60 شکسته شد. روی یک کرنر ارسالی، محمد کاظمی مدافع فجرسپاسی بی احتیاطی کرد و با در آغوش کشیدن محمد دانشگر، باعث سرنگونی این بازیکن شد و همین مسئله کافی بود تا مرتضی منصوریان داور مسابقه یک خطای پنالتی به سود آبی های پایتخت اعلام کند.

 

استقلال که در برابر هوادار و تراکتور نیز صاحب پنالتی شده بود اما وریا غفوری آنها را از دست داده بود، برای سومین بار در این فصل یک خطای پنالتی به دست آورد که برخلاف دو مرتبه قبلی، این بار بازیکن جدید این تیم توپ را برداشت تا این ضربه را بزند.

 


 
با تصمیم مجیدی یامگا پشت این توپ ایستاد. بازیکن خارجی که از وایله بولد کلاب به استقلال پیوست و در همان بازی نخستش برای این تیم برابر ذوب آهن دبل کرد، برخلاف حرکت ایمان صادقی توپ را به تور دروازه چسباند و ضمن شکستن قفل دروازه فجر، به طلسم ناکامی در زدن ضربات پنالتی نیز پایان داد.

 

یامگا که سومین بازی خود را برای استقلال انجام داد، در لیگ برتر نیز 3 گله شد و در کنار پیمان بابایی به صدر جدول گلزنان لیگ برتر رفت. در واقع فرهاد مجیدی با سپردن این ضربه پنالتی به یامگا نشان داد که حساب ویژه ای روی او باز کرده و یامگا نیز به خوبی جواب اعتماد سرمربی تیمش را داد.

 

برچسب‌ها:

نظر شما